۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۲۳۱۵۸۶
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

بسیج با فرهنگ امام خمینی رشد کرده است

خبرگزاری رسا ـ اکبری با اشاره به اینکه بسیج پرورش یافته فرهنگ امام راحل است، گفت: بسیج به فرهنگی ماندگار در انقلاب اسلامی تبدیل شده که چشم طمع بیگانگان را کور کرده است.
بسيج دانشجويي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، محسن اکبری جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امروز در نشست مطبوعاتی تشریح برنامه‌های هفته بسیج، گفت: در پنجم آذر سال 58 فرمان مقدس تشکیل بسیج از زبان انسانی مقدس چون امام خمینی(ره) جاری شد که این فرمان تبدیل به راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران شد و انقلاب را بیمه کرد.

 

وی ادامه داد: بسیج با فرهنگ امام(ره) رشد کرد و به قدری خوب درخشید که بنیانگذار انقلاب اسلامی در وصف زیبایی این حرکت دفاعی بسیجیان فرمود من افتخار می‌کنم که بسیجی هستم، از این رو امروز به لطف خداوند بسیج به فرهنگی ماندگار تبدیل شده که چشم طمع بیگانگان را کور کرده است.

 

اکبری تأکید کرد: همه اقشار عظیم کشور هم به لحاظ تشکلی و هم به لحاظ تفکری در بسیج جای دارند؛ دیانت، بصیرت، شجاعت، پشتکار و ولایت‌مداری از ویژگی‌های بسیجیان است که نمود این ویژگی‌ها در دفاع مقدس، دشمنان را به زانو درآورد.

 

وی با اشاره به "بسیج، مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی" به عنوان شعار هفته بسیج، در تشریح برنامه‌های هفته بسیج در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از 30 آبان تا 6 آذر، 3350 برنامه در قالب پایگاه‌ها، حوزه‌ها، نواحی و ستاد سپاه سلمان در سطح استان برگزار خواهد شد؛ دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جماعات شهرستان‌ها، غبارروبی مزار شهدا و تجدید میثاق با شهیدان، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگرزی و بصیرتی، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان، برگزاری نشست‌های حلقه‌های صالحین، بازدیدهای علمی اقشار بسیج و افتتاح پروژه‌های ورزشی اعم برنامه‌های این هفته است.

 

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مهم ترین برنامه هفته بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان در هر شهرستان با عنوان همایش شکوه مقاومت است که در سالروز تشکیل بسیج با حضور گردان‌های امام حسین(ع)، بیت المقدس، عاشورا، کوثر و الزهرا برگزار خواهد شد./831/پ202/ب4

ارسال نظرات