۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۲۲۹۲۹۶
مدیرکل اوقاف اصفهان:

تجمع عاشورائیان در امامزادگان استان اصفهان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: باتوجه به تقارن عاشورای حسینی و یوم الله 13 آبان و روز ملی "مبارزه با استکبار جهانی"، روز عاشورا، تجمع بزرگ "هیهات من الذله" در آستان مقدس امامزادگان استان برگزار می‌شود.
13 آبان

به گزارش خبرگزاری رسا از اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: باتوجه به تقارن عاشورای حسینی و یوم الله 13 آبان و روز ملی "مبارزه با استکبار جهانی"، سه شنبه 13 آبان تجمع بزرگ "هیهات من الذله" با حضور قشرهای مختلف مردم در آستان مقدس امامزادگان برگزار می شود.

وی افزود: در همین راستا، پرچم و پارچه‌نوشته هایی با مضامین "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسرائیل" تهیه و در روز عاشورا، بین عزاداران حسینی توزیع می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: عزاداران حسینی با سر دادن فریاد "هیهات من الذله" و شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، خشم و انزجار خود از ظالمان زمانه را اعلام می کنند.

وی بیان داشت: برپایی "خیمه های معرفت"، اقامه نماز جماعت ظهر روز عاشورا، مراسم عزاداری هیأت‌های مذهبی و اطعام عزاداران از محل اجرای امینانه نیات واقفان خیر اندیش از دیگر برنامه های اجرا شده در روز عاشورا است./939/د102/ب3

ارسال نظرات