۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۲۶۸۸۶
دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی:

ملت مؤمن ایران مجاهدت‌های آیت‌الله مهدوی کنی را فراموش نمی‌کند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با بیان این‌که ملت مؤمن ایران مجاهدت‌ها و مبارزات آیت‌الله مهدوی کنی را هرگز فراموش نمی‌کند، گفت: عمر پر برکت رییس مجلس خبرگان همواره صرف نظام، ملت و پایبندی به آرمان‌های امام بوده است.
جمعيت جوانان

به گزارش خبرگزاری رسا، پیام تسلیت دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی درباره ارتحال آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری به شرح ذیل است؛

 

إنا لله و إنا الیه الراجعون

رحلت جانسوز و جانگداز عالم ربانی مجاهد نستوه، فقیهی دلسوز، یار محبوب امام و رهبری و انسانی آزاده را به محضر مقام معظم رهبری، اعضای محترم خبرگان رهبری، آیات و علمای عظام و جامعه روحانیت و به ویژه به ملت شریف ایران تسلیت عرض کرده و امیدوارم روح بزرگ و عارفانه این فقید سعید در آستانه ماه محرم با ارواح شهدای کربلا عجین گردد.

 

ملت مؤمن ایران مجاهدت‌ها و مبارزات این شخصیت برجسته انقلاب را هرگز فراموش نخواهند کرد و تاریخ سیاسی انقلاب گواهی می کند عمر پر برکت ایشان در این سالها صرف نظام، ملت و پایبندی به آرمان های امام بوده است.

 

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی این ضایعه اندوهگین را به همه جوانان عاشق امام و رهبری نیز تسلیت عرض نموده و امیدواریم راه این دلسوز نظام تداوم یابد./966/د102/ی

ارسال نظرات