۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۲۲۶۴۲۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ایستادگی و مقاومت، رمز پیشرفت های امروز نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به پیشرفت های ارزشمند کشور در عرصه های مختلف، گفت: ایستادگی و مقاومت رمز پیشرفت های خیره کننده امروز نظام اسلامی است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله ‌نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار بازنشستگان استان در ساری با اشاره به این که این قشر زحمتکش بیش از سی سال برای اعتلا و پیشرفت نظام اسلامی تلاش کردند، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه عظیمی نظیر کارگران و کارمندان امروز توانسته در عرصه های مختلف به پیشرفت های خیره کننده ای دست یابد.

 

وی با بیان این که پیشرفت های کشورمان در عرصه پزشکی، صنعتی و نظامی موجب حیرت و تعجب غرب شده است، افزود: همه این پیشرفت ها در سایه تحریم های ظالمانه کشورهای سلطه گر علیه کشورمان به دست آمده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مردم کشورمان علیرغم همه مشکلات و تنگناهای موجود در کشور همچنان با صلابت در صحنه ماندند و از انقلاب و نظام دفاع کردند، تصریح کرد: امروز همه ما مدیون تلاش ها و از خودگذشتگی های این ملت بزرگ و همیشه در صحنه هستیم.

 

امام جمعه ساری با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه از صحنه حضور کنار نرفتند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام وقتی حضور در صحنه مردم کشورمان را می بینند جرأت کوچکترین تعدی به نظام را پیدا نمی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که آمریکا و همپیماناش در ابتدای پیروزی انقلاب وضع تحریم های سنگین علیه ایران اسلامی را آغاز کردند، افزود: آمریکا در 35 سال گذشته تلاش کرد با اجماع جهانی علیه ملت بزرگ ایران این انقلاب را از رسیدن به اهداف متعالی خود باز دارد.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که به کوری چشمان دشمنان، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، خاطرنشان کرد: آمریکا که خود را ابرقدرت عالم می داند برای نابودی یک گروه تروریستی دست به دامان ایران اسلامی می شود و این بسیار معنا دارد.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که جوانان غیور و دانشمند ایران اسلامی در سایه سنگین تحریم های غرب به فناوری صلح آمیز هسته ای دست یافتند که غربی ها را در حیرت فرو برد، تصریح کرد: دشمنان وقتی دیدند حتی با تحریم هم نمی تواند قطار پیشرفت کشورمان را از حرکت بازدارند به ترور دانشمندان هسته ای کشور روی آوردند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب و پیشرفت های آن با خون پاک هزاران شهید امروز به اینجا رسیده است، خاطرنشان کرد: باید با قدرت از آرمان ها و ارزش های به دست آمده حراست و پشتیبانی کنیم.

 

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به مطرح شدن همسان‌سازی حقوق کارگران و کارمندان بیان داشت: زمینه اجرایی شدن این قانون برای کارگران بازنشسته فراهم شود تا با همسان‌سازی شدن زمینه رفع بسیاری از مشکلات کارگران و بازنشستگان فراهم شود.

 

وی با اشاره به تورمی که در جامعه وجود دارد، افزود: با وجود مشکلاتی که در جامعه وجود دارد با این حقوق بازنشستگی کارگران تأمین اجتماعی دچار مشکل می‌شوند و مسؤولان به این امر توجه جدی داشته باشند.

 

آیت الله طبرسی تاکید کرد: کارگران نقش برجسته‌ای در دفاع مقدس داشتند و در جریان امور مربوط به فعالیت کارگران در استان مازندران بودیم و خدمات شایسته شما را از نزدیک مشاهده کردم که در دوران دفاع مقدس حضور فیزیکی و کمک مالی شما قابل تقدیر است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات