۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۲۲۵۴۸۴
آیت الله موسوی جزایری:

نفی غدیر خیانت بزرگ به اسلام است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری، در مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) اهواز، گفت: نفی غدیر خیانت بزرگ به اسلام است.
آيت الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه دوشنبه، بیست و یکم مهر ماه، در مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) اهواز، با تبریک به مناسبت عید غدیر خم، اظهارداشت: امام کسی است که الگوی بشریت است و مسلمانان باید از او پیروی کنند.

وی در ادامه با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)، افزود: اسلام بر 5 اصل استوار است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه تصریح کرد: پنج اصل اسلام نماز، زکاتو خمس، روزه و ولایت است که مهم ترین آن نزد خداوند ولایت است.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به این که حدیث غدیر در کتابهای شیعه و اهل سنت بسیار یاد شده است، بیان‎داشت: نفی غدیر خیانت بزرگ به اسلام است.

وی ولایت امیرمؤمنان علی(ع) را بالاترین واجبات دانست و ابرازداشت: متأسفانه پس از رحلت پیامبر(ص) بسیاری از مسلمانان چهار اصل را پذیرفته و مهمترین اصل دین خداوند را نفی کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و اظهارداشت: اگر کسی تمام عمر روزه بگیرد و به عبادت مشغول باشد اما امام زمان خود را نشناسد کافر از دنیا رفته است.

وجود طلاب و مدارس علمیه بسیار در خوزستان به برکت امیرمؤمنان علی(ع) است

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که حاکم جلاد، فاسد و شرابخوار نمی‎تواند امام مسلمانان باشد، گفت: امام مسلمانان مسؤول آموزش مسائل اسلام است.

وی ملبس شدن طلاب به لباس مقدس روحانیت را تبریک گفت و بیانداشت: معمم شدن طلاب سربازی امام زمان(عج) است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به حضور گسترده جوانان را در حوزه‎های علمیه خوزستان اشاره‎کرد و افزود: وجود طلاب و مدارس علمیه در خوزستان به برکت امیرمؤمنان علی(ع) است.

آیت الله موسوی جزایری در پایان عشق به اهل بیت(ع) را توفیقی از جانب خداوند دانست و تأکیدکرد: خداوند به شیعیان توفیق عنایت کرده که به حدیث پیامبر اکرم(ص) عمل کنند./9453/پ202/ب

ارسال نظرات