۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۲۲۵۴۶۹

مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه علی‌بن ابیطالب برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ پانزده نفر از طلاب مدرسه علمیه علی ابن ابیطالب تهران در روز عید غدیر ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.
ايت الله هاشمي تبريزي ايت الله هاشمي تبريزي ايت الله هاشمي تبريزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید فتاح هاشمی تبریزی موسس حوزه علمیه علی ابن ابیطالب در مراسم عمامه گذاری طلاب که امروز برگزار شد با اشاره به اهمیت وظیفه طلاب گفت: وظیفه ما سربازی برای امام زمان(عج) است اگر نیت ما بغیر از این باشد در اشتباه هستیم و باید سراغ کار دیگری برویم.

 


وی در ادامه افزود: هم اکنون امام زمان (عج) تنها هستند، وظیفه ما پشتیبانی از حضرت است در این زمانه که دشمن میلیاردها خرج می کند تا شیعه را منکوب کند، تنها حامی شیعه شما طلاب جوان هستند.

 


 آیت الله هاشمی تبریزی با اشاره به اینکه یک طلبه باید در شرایط تنگدستی قناعت پیشه کند اظهار داشت: طلاب گرامی باید در زندگی قانع باشند، من 33 سال در قم زندگی کردم و می دانم در قم اکثر طلاب و روحانیان با زحمت و مشقت فراوان زندگی می کردند شما باید بدانید این مبلغ کمی که دریافت می کنید بسیار با ارزش است.

 


وی در پایان با اشاره به دلیل نامگذاری این حوزه به نام علی ابن ابیطالب(ع) گفت: دشمنان از نام امام علی (ع) می ترسند و به همین دلیل در جهت زنده نگه داشتن این نام، این حوزه، صندوق قرض الحسنه، مرکز پزشکی و کتابخانه به نام امیرالمومنین علی (ع) مزین شده است.

 

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم پانزده نفر از طلاب حوزه علمیه علی ابن ابیطالب ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند./9663/پ203/ب4

ارسال نظرات