۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۲۲۳۴۱۷
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام:

اولویت اصلی سازمان تبلیغات توجه به کار فرهنگی باشد

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با بیان این که توجه به کار فرهنگی در سازمان تبلیغات اولویت اصلی باشد، گفت: لزوم توجه به فعالیت‌های فرهنگی در رأس تمامی فعالیت‌ها به‌خوبی احساس می‌شود.
حسين کلانتري، معاون سياسي و امنيتي استانداري ايلام

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام، حسین کلانتری، معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید تبلیغات اسلامی ایلام، گفت: استان ایلام با نقش ارزشمندی که در هشت سال دفاع مقدس داشت، نیازمند توجه و حمایت ویژه مسؤولان هستند.

 

وی، تصریح کرد: در جامعه امروز که نوک پیکان هجمه‌های دشمن به سوی این نظام و انقلاب نشانه رفته، لزوم توجه به فعالیت‌های فرهنگی در رأس تمامی فعالیت‌ها به‌خوبی احساس می‌شود.

 

کلانتری بیان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از دستگاه‌ها و نهادها فعالیت‌های فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده سازمان تبلیغات اسلامی به صورت ویژه در این زمینه مدنظر بوده و به همین منظور مسئولان مربوطه باید در جهت حمایت‌های مالی این سازمان را بیش از پیش یاری دهند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام اضافه کرد: مردم استان ایلام در طول دوران دفاع مقدس، همواره بدون هیچ هراس و واهمه‌ای در برابر دشمن مقاومت و ایستادگی کردند و عزیزان خود را در این راه فدای آرمان‌های امام انقلاب کردند.

 

وی یادآور شد: امروز نیز برای رشد و اعتلای فرهنگی این استان به پاس رشادت‌ها و فداکاری‌های خالصانه مردم می‌طلبد اعتبارات ویژه‌ای به این استان اختصاص یابد.

 

در ادامه این مراسم از حجت‌الاسلام حجت‌الله شریفی‌راد، مدیرکل سابق تبلیغات استان با اهدای لوح سپاس تقدیر و حجت‌الاسلام محمد فتاحی به‌عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان ایلام معرفی شد.

 

گفتنی است، حجت‌الاسلام فتاحی از قبل به‌عنوان مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام، ایوان وآبدانان فعالیت داشته است./998/د101/ب4

ارسال نظرات