۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۲۱۸۵۶۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

کارمندان آرمانی فکر کنند، خالصانه قدم بردارند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در نظام توحیدی، یک کارمند باید آرمانی فکر کند و خالصانه قدم بردارد.
حجت‌الاسلام عباس اسکندري

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام عباس اسکندری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در جلسه پرسنلی این اداره کل با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت و یاد شهیدان باهنر و رجایی، از خدمات دولت قدردانی کرد و یادآور شد: با روی کارآمدن دولت یازدهم آرامش در فضای کشور حاکم شد.

 

وی کاهش تورم از 45 درصد به 25 درصد را یکی از خدمات دولت ذکر کرد و افزود: در زمینه سیاست خارجی و داخلی گام‌های مثبتی برداشته شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در زمینه سلامت هم کارهای خوبی شده که اظهارنظرهای کارشناسان حکایت از تأثیرگذاری و نگرش مثبت مسؤولان به اجرای طرح‌های این حوزه دارد.

 

حجت‌الاسلام اسکندری در عین حال گفت: البته این پیشرفت‌ها حاکی از آن نیست که هیچ گونه نقدی در اجرای کارها وجود ندارد، اما مسؤولان تا زمانی که در مسیر رهنمودها و تأکیدهای مقام معظم رهبری حرکت کنند از حمایت‌های معظم‌له و ملت برخوردار می‌شوند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با گرامیداشت روز کارمند، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی کسانی که مشغول فعالیت هستند کارشان را با گره خوردن به اعتقادات انجام می‌دهند از این رو یک کارمند باید آرمانی فکر کند و خالصانه قدم بردارد.

 

وی با بیان این‌که آرمانی فکرکردن یعنی قدم برداشتن برای دستیابی به قرب پروردگار گفت: عمل با اخلاص یعنی کاری که انسان انجام می‌دهد بدون چشمداشت و به منظور خدمت به دین و بندگان خدا باشد. یعنی کار را نباید با مزد سنجید چراکه این حرف‌ها متعلق به جوامع سکولار و لائیک است.

 

حجت‌الاسلام اسکندری تاکید کرد: در جامعه توحیدی، انسان‌های موحد کارشان را با مزدی که دریافت می‌کنند نمی‌سنجند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با ارج نهادن خدمات کارمندان این اداره کل، تصریح کرد: نامگذاری روز کارمند فرصت خوبی برای قدردانی از فعالیت کارمندان و یادآوری اهداف و آرمان‌های ارزشمند آنان است.

 

وی افزود: امام علی(ع) در منشور اخلاقی خود درباره کارمندان و کارگزاران فرمودند: نگهبان خویش باش، از سلام و تعارف و مهربانی به مردم کوتاهی مکن، پر و بالت برای مردم بگستران و با مردم گشاده‌روی و مهربان باش، کاری که بر دوش توست طعمه نیست، امانتی است که بر دوشت نهاده‌اند، بالاتر از خود را فرمان ببر، تا پایین‌تر از تو فرمانبردارت باشد، کار هر روز را در همان روز انجام ده، زیرا هر روز کاری مخصوص به خود دارد، بکوش تا هر کاری را در جای خود و زمان مخصوص به خود انجام دهی، با خدا، مردم و خویشاوندان انصاف را رعایت کن، هرگز به خدمت‌هایی که انجام دادی بر مردم منت مگذار، در وعده‌ای که به مردم دادی خلف وعده مکن، هرگز نیکوکار و بدکار را در نظرت یکسان قرار مده، از همکاران نزدیک سخت مراقبت کن و از حوادث گذشته تاریخ برای آینده عبرت بگیر./907/د102/ی

ارسال نظرات