۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۲۱۸۳۴۵
با حضور اساتید حوزه علمیه قم؛

دوره آموزشی مهدویت و انتظار در نور برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی مهدویت و انتظار با حضور اساتید حوزه علمیه قم در شهرستان نور برگزار شد
دوره آموزشی مهدویت و انتظار در نور برگزار شد

حجت الاسلام علی آزادیان، رییس اداره تبلیغات اسلامی نور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، با اشاره به این که ترویج اندیشه مهدویت امری مهم و اساسی است که باید در این راستا تلاش شود، بیان داشت: برای هر کاری یک سری مقدمات و شرایطی لازم است و باید بستر را برای آماده سازی جامعه برای ظهور آقا امام زمان (عج) فراهم کنیم.


حجت الاسلام آزادیان، ادامه داد: منتظر واقعی باید صالح باشد که بر اساس گفته خداوند اگر مردم به وظایف خود عمل کرده و مصلح شوند وعده الهی تحقق پیدا می کند.


وی با بیان این که ترویج فرهنگ مهدویت سد محکمی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است، بیان داشت: مردم ما باید منتظران امام زمان(عج) باشند و بستر جامعه مهدوی را برای تحقق ظهور آماده کنند.


رییس اداره تبلیغات اسلامی نور با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مهدویت در شهرستان نور، بیان داشت: نخستین دوره آموزشی مهدویت با موضوع تفسیر قرآن کریم، آموزش تجوید و سبک زندگی در سالن اجتماعات شهید مهدی پور این شهرستان برگزار شد.


حجت الاسلام آزادیان، افزود: این دوره در پنج جلسه و  مخاطبان دانشجویان، فعالان فرهنگی، دانش آموزان و دیگر اقشار مردمی بوده است.


وی، ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور اساتیدی از حوزه علمیه قم چون حجت الاسلام حسن محمودی استاد مرکز تخصصی یاوران مهدی قم و حجت الاسلام سید عبدالرزاق پیردهقان استاد و مشاور حوزه علمیه قم مشغول تدریس است.


رییس اداره تبلیغات اسلامی نور، تصریح کرد: هم اکنون در تلاش برای برگزاری دوره های تکمیلی برای شرکت کنندگان در دوره مقدماتی هستیم که امیدواریم در راستای ترویج فرهنگ مهدویت گام های ارزنده ای را برداریم./1314/ت303/ب

ارسال نظرات