۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۲۱۷۴۹۲
نماینده ولی فقیه در مانه و سملقان:

وزارت ارشاد معیارهای اصیل ملت را با سلیقه عده ای مجهول الحال معامله نکند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مانه و سملقان، گفت: وزارت ارشاد نباید معیارهای اصیل عزت و شرف ملت ایران را با سلیقه عده ای افراد مجهول الحال معامله کند.
حجت الاسلام احمدزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده، نماینده ولی فقیه در شهرستان مانه و سملقان در استان خراسان شمالی صبح شنبه در جمع مدیران این شهرستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، اظهار کرد: همه مسؤولان و دولت مردان باید بدانند که خدمت گزار امت اسلامی هستند و باید برخورد آنها با مردم همانند برخورد یک خدمت گزار باشد نه ارباب و دستور دهنده.

 


وی با اشاره به مشی امام خمینی(ره) در این زمینه که خود را خدمت گزار مردم می دانست نه رهبر آنها، اضافه کرد: مدیران و مسؤولان کشور باید با تأسی از بنیان گذار انقلاب اسلامی خدمت گزار مردم بوده و امین جان و مال و آبروی ملت باشند.

 

حجت الاسلام احمدزاده در ادامه با بیان این که انقلاب اسلامی شرف و عزت امت اسلامی و انقلابی ایران است، افزود: دولت مردان ما نباید به واسطه بدفهمی و کج فهمی با واژه های دین بازی کنند، بلکه باید حفظ دین و اعتقاد مردم در سرلوحه کار خدمت گزاران باشد.

 


وی خاطرنشان کرد: وزارت ارشاد نباید معیارهای اصیل عزت و شرف ملت ایران را با سلیقه عده ای افراد مجهول الحال معامله کند.

 


به گ
فته حجت الاسلام احمدزاده عزت و شرف یک ملت انقلابی را نمی شود با لبخند به دشمن فروخت بلکه می باید در راستای اصول عزت، حکمت و مصلحت؛ حافظ اقتدار کشور و رهبر بوده و به قانون اساسی پایبند باشیم.

 


رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مانه و سملقان خطاب به دولت مردان اظهار کرد: تا می توانیم باید کرامت علوی و جعفری و حجاب زینبی و معصومی را در کشور جاری کنیم.

 


وی تصریح کرد: همه دولت مردان ما باید بدانند ملت ایران قبل از این که به خادمان خود احترام بگذارند؛ مسلمان، مؤمن به خدا، رسول و سنت نبوی و شیعه علوی و جعفری بوده و اگر از ناحیه دولت مردی به اعتقادات آنها توهین شود؛ آن فرد را عزل می کنند چرا که آنها با کسی عقد اخوت نبسته اند.

 


حجت الاسلام احمدزاده خاطرنشان کرد: برای ملت ایران اعتقاد و اسلام و دین تقدس داشته و از تمام موارد دیگر باارزش تر است و اگر به خادمان خود احترام می گذارند به این دلیل است که دولت مردان خادم خود را مؤمن، مسلمان، انقلابی و ولایی می دانند.

 


وی به مدیران و دولت مردان توصیه کرد که برای بهبود وضعیت دین و اعتقاد مردم گام های مفید و مؤثری بردارند تا ملت آنها را حمایت کنند و آن گاه است که دولت و ملت با وحدت حول محور ولایت فقیه؛ به همه اهداف خود دست می یابند.

 


به گفته حجت الاسلام احمدزاده در این صورت پیشرفت های چشمگیری حاصل شده، اقتصاد کشور مقاومتی می شود و تحریم ها با مقاومت ملت برداشته خواهد شد.

 


وی اضافه کرد: دولت مردان می باید برای شهدای این ملت به عنوان عامل وحدت ارزش بیشتری قائل شوند و همان طور که از دانشمندان بزرگ تجلیل می شود؛ می باید یاد و خاطره شهدا را نیز گرامی داشت تا نسل جوان کشور با اسطوره های واقعی ایران زمین آشنا شده و سبک زندگی اسلامی را از آنها بیاموزد.

 


نماینده ولی فقیه در شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: آشنا کردن جوانان با الگوهای اصیل ایرانی اسلامی سبب می شود آنها در برابر ترفندهای دشمنان با علم و آگاهی مقاومت کرده و با شناسایی راه های نفوذ دشمن؛ با آنها مقابله کنند.

 


وی با بیان این که برای شناسایی و افشای نقشه های دشمن باید مجاهدت کرد، افزود: جهاد و مبارزه با دشمن را باید دولت مردان به ملت بیاموزند./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات