۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۲۱۴۶۴۰
نماینده مجلس مطرح کرد؛

هیچ عزتی در پیمان بستن با آمریکا نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با بیان این که توطئه های آمریکا علیه ایران هیچ وقت به نتیجه نخواهد رسید، ادامه داد: عزت در پیمان بستن با آمریکا نیست؛ چراکه قرآن انسان را از پیمان بستن با ظالمان منع کرده و انسان را همواره به حمایت از مظلومان دعوت می کند.
حجت السلام عبادي نماينده مردم بيرجند خوسف و درميان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: حضرت علی(ع) می فرمایند برای من مرگ در بستر بسیار دردناک تر از شهادت در راه خداوند است؛ بنابراین نیروهای نظامی و حافظان امنیت برجسته ترین جایگاه را در نزد خداوند دارند.

 

وی با بیان این که عمیق ترین معارف برای هدایت بشر در در قرآن کریم وجود دارد، ادامه داد: یکی از مباحثی که در قرآن بارها بیان شده بحث خداشناسی است و خداوند انسان را همواره به شناخت هستی و تعقل در آفرینش جهان دعوت می کند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این که خداوند بارها در قرآن کریم به مومنان توصیه می کند که با تقویت قوای خود موجب هراس در دل دشمنان شان شوند، تاکید کرد: امنیت مهم ترین لازمه و پشتوانه برای اجرای احکام اسلامی در جامعه است.

 

حجت الاسلام عبادی با بیان این که احکام اسلام به دنبال پیوستگی جامعه است، گفت: ملت ایران همواره در صحنه‌های مختلف حضور دارند و یکی از عوامل حضور مردم در صحنه‌ها این است که مردم با حضور در نماز جمعه‌ها و محافل قرآنی با احکام الهی خو گرفته‌اند و این الفت و دوستی سبب شده تا مردم در پناه احکام خدا در صحنه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی  حضور مستمری داشته باشند.

 

وی با بیان این که اسلام به دنبال جمع گرایی است، افزود: یکی از شاخصه‌های سبک زندگی غربی فرد‌گرایی است که به جامعه آسیب می‌زند و اسلام می خواهد در پناه جمع گرایی احکام اسلامی را در جامعه اجرا کند.

 

حجت الاسلام عبادی با اشاره به توطئه‌های روزافزون دشمن علیه انقلاب و اسلام، عنوان کرد: اگر در کشور امنیت نباشد نمی‌توان فعالیت‌های مختلف را انجام داد بنابراین تقویت پدافند هوایی در شرق کشور به معنای افزایش امنیت برای مردم و ایجاد بستر لازم برای اجرای احکام اسلامی است.

 

وی افزود: آنچه انجام فعالیت های مختلف فرهنگی، اقتصادی و مذهبی را در جامعه ممکن کرده امنیت است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این که توطئه های آمریکا علیه ایران هیچ وقت به نتیجه نخواهد رسید، ادامه داد: عزت در پیمان بستن با آمریکا نیست؛ چراکه قرآن انسان را از پیمان بستن با ظالمان منع کرده و انسان را همواره به حمایت از مظلومان دعوت می کند.

 

حجت الاسلام عبادی با بیان این که حزب الله در جنگ با اسرائیل سلاح پیشرفته نداشت اما توانست اسرائیل را شکست دهد، گفت: این از عنایات خداوند بود چرا که اگر ما به وظیفه الهی خود به درستی عمل کنیم ولو این که جمعیت کمی باشیم قادر خواهیم بود بر دشمنان پیروز شویم.

 

وی با بیان این که هرکاری که برای خدا باشد موجب عزت اسلام و مسلمانان می شود، ادامه داد: آنچه ارتش جمهوری اسلامی ایران را از دیگر ارتش های دنیا متمایز می کند خدایی بودن آن است./968/پ202/ج

ارسال نظرات