۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۲۱۲۶۵۷

فعالیت 14 گروه تبلیغی در منطقه 14 تهران

خبرگزاری رسا ـ به همت مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه استان تهران، شهرداری تهران و گروه‌های فرهنگی تبلیغی، 14 گروه فرهنگی تبلیغی حوزوی در بوستان‌ها، هیئات مذهبی، مجتمع‌های مسکونی، سراهای محله و کانون‌های فرهنگی منطقه 14 تهران فعالیت می‌کنند.
فعالیت 14 گروه تبلیغی در منطقه 14 تهران

حجت‌الاسلام حسن مرادی، عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از فعالیت 14 گروه فرهنگی تبلیغی حوزوی در منطقه 14 تهران در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: فعالیت این گروه‌ها در بوستان‌ها، هیئات مذهبی، مجتمع‌های مسکونی، سراهای محله و کانون‌های فرهنگی منطقه 14 تهران تا پایان ماه مبارک رمضان، برخی تا بیست روز پس از پایان ماه مبارک و برخی دیگر تا آخر تابستان ادامه دارد.

وی افزود: رهروان ولایت، بشیر، امیر بیان، مبشران صبح صادق، ایمان ماندگار، شکوفه‌های آسمانی، ثامن، نسیم رویش، هاتف دین، پویش اندیشه، عصر حضور، خانه بهشتی، آسمان انتظار، گروه‌های‌ فرهنگی تبلیغی هستند که به فعالیت‌های فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان در منطقه 14 تهران می‌پردازند.

حجت‌الاسلام مرادی اجرای این طرح را حاصل همکاری مشترک مجمع نمایندگان طلاب و فضلای تهران و شهرداری تهران و گروه‌های فرهنگی تبلیغی حوزوی دانست و افزود: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه استان تهران طی جلسات مستمر هفتگی با گروه‌های فرهنگی تبلیغی حرکت جهادی را برای این کار ترسیم کردند.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای تهران همچنین به برگزاری جلسات با قالیباف، شهردار تهران اشاره کرد و ابراز داشت: دکتر قالیباف نسبت به این طرح رغبت و اشتیاق‌ نشان دادند که عکس العمل وی به‌عنوان یک مدیر دولتی و جهادی برای ما بسیار جالب بود.

وی به حضور در رصدخانه تهران واقع در برج میلاد برای انجام بررسی‌های لازم و مقدماتی جهت تعیین اولویت مناطق تهران در ضرورت انجام فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی اشاره کرد و افزود: با بررسی‌هایی که انجام شد، منطقه 14 تهران برای اجرای طرح‌های فرهنگی تبلیغی در ماه مبارک رمضان انتخاب شد.

حجت‌الاسلام مرادی اظهار داشت: مرحله بعدی این طرح در فصل پاییز از مهرماه اجرا می‌شود./956/ت302/س

ارسال نظرات