۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۰۹۰۷۹
مسؤول امور طلاب حوزه های علمیه لرستان:

رسانه ها در گسترش و تبیین فرهنگ مهدویت نقش بسزایی دارند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور طلاب حوزه های علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت محتوابخشی به جشن‌های نیمه شعبان، گفت: رسانه ها نقش بسزایی در ترویج و تبیین فرهنگ مهدویت دارند.
دين و رسانه

حجت الاسلام فضل الله نجفی، مسؤول امور طلاب حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت ماهواره ها در جهت تضعیف پایه های دین در جامعه، بیان داشت: رسانه ها در این راستا وظیفه خطیری بر عهده دارند.

وی با بیان این که رسانه ها در گسترش و تبیین فرهنگ مهدویت نقش بسزایی دارند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها، مطبوعات و خبرگزاری‌ها باید اسلام واقعی را به جهانیان معرفی کنند.

حجت الاسلام نجفی در رابطه با وظیفه شیعیان در قبال زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی موعود (عج)، افزود: کارشناسان و مبلغان در جشن های نیمه شعبان به تبیین فسلفه انتظار و وظایف منتظران حضرت مهدی موعود (عج) بپردازند.

مسؤول امور طلاب حوزه های علمیه لرستان در ادامه با تأکید بر این که معنویت را  در ابتدا از نهاد خانواده آغاز کنیم و سپس در جامعه، تصریح کرد: فلسفه انتظار، آماده شدن برای زندگی انسانی و آرمانی است.

حجت الاسلام نجفی خاطرنشان کرد: انتظار صحیح به معنی عمل به واجبات، ترک محرمات، اجرای عدالت، رعایت حق‌الناس و احترام به شخصیت انسان‌ها، ارزش‌های الهی و ائمه اطهار(ع) است که در واقع احترام به خداوند متعال است.

وی با اشاره به موج وسیعی از اسلام هراسی، ایران هراسی و شیعه هراسی از طریق فضای مجازی توسط دشمنان، تأکید کرد: باید با عزم عمومی دین اسلام، فرهنگ اهل بیت(ع) و فرهنگ مهدویت را به جهانیان معرفی کنیم.

حجت الاسلام نجفی با تأکید بر این که باید با توطئه های دشمنان مقابله کرد، افزود: رسانه های ما باید به نشر دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی بپردازند و فرهنگ و معارف مهدوی را به مردم معرفی کنند.

مسؤول امور طلاب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به حضور پرشور مردم به ویژه جوانان مردم در جشن های نیمه شعبان، بیان داشت: مسؤولان امردر برگزاری جشن‌های نیمه شعبان همراه با معنویت نظارت داشته باشند به گونه ای که شأن این ایام حفظ شود./9451/ت302/ب

ارسال نظرات