۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۰۷۷۰۱
مولوی نذیر احمد سلامی:

با عمل به توصیه های امام و رهبری نقشه دشمنان خنثی می شود

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در نخستین همایش تقدیر از آثار و پایان‌نامه‌های تقریبی، با تأکید بر این که تقریب از ضروریات جهان بشریت به ویژه امت اسلامی است، گفت: بدون وحدت و تفاهم زندگانی و پیشرفت میسر نیست.
مولوي نذير احمد سلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مولوی نذیر احمد سلامی، عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی پیش از ظهر امروز در نخستین همایش تقدیر از آثار و پایان‌نامه‌های تقریبی در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی‌(ره) با تأکید بر این که تقریب از ضروریات جهان بشریت به ویژه امت اسلامی است، گفت: بدون وحدت و تفاهم زندگانی و پیشرفت میسر نیست.
وی با اشاره به اینکه تقریب مسأله‌ای ضروری برای جامعه اسلام است، تأکید کرد: امروز شرایط ویژه‌ای برای امت اسلامی وجود دارد و در همسایگی ایران بسیاری از کشورها گرفتار ناامنی هستند.
مولوی نذیر احمد سلامی با تأکید بر این که ایران اسلامی دو ویژگی خاص یعنی توصیه‌های امام خمینی (ره) و تدابیر مقام معظم رهبری را دارد که با تمسک به این ویژگی ها همه اهداف دشمنان خنثی می‌شود، تصریح کرد: امت اسلام چه شیعه و چه سنی باید به توصیه‌ها و رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب عمل کنند تا در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرند، چون هر جا که به این رهنمودها بی‌توجه بوده‏ایم، دچار آفت شده‏ایم.
وی با اشاره به توطئه های دشمنان، ادامه داد: دشمنان اسلام وقتی دیدند نمی‌توانند از حیث نظامی در کشورهای اسلامی موفق شوند، فتنه‌ها و عناوینی را درست کردند تا امت اسلام را از بین برند و امت اسلامی می‌تواند با بیداری و حفظ وحدت و تمسک به رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از این فتنه‌ها و مشکلات عبور کند.
عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه نعمت‌های بسیاری در اختیار امت اسلامی قرار دارد، گفت: باید از این نعمت‌ها برای پیشبرد اهداف اسلام استفاده کرد.
نماینده اهل‏سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به اینکه تمام تلاش استکبار ایجاد اختلاف و فتنه میان امت اسلامی است، گفت: نقش علما و رسانه‌ها در ایجاد وحدت بسیار بارز است./922/پ202/ج
ارسال نظرات