۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۲۰۵۵۱۶
استاندارقم:

مسؤولان اهتمام بیشتری برای پیشگیری از حوادث غیرمترقبه داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ استاندارقم پیشگیری در حوادث غیر مترقبه را بسیار با اهمیت دانست و گفت: مسؤولان استان قم باید با سرعت بیشتری در این زمینه گام برداند.
استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش در جلسه ستاد مدیریت بحران استان قم که در تالار امام رضا(ع) استانداری برگزار شد پیشگیری از خسارات احتمالی حوادث را بسیار مهم ارزیابی کرد.

استاندار قم با اشاره به فعالیت‌های کشورهای پیشرفته جهان و مقابله آنها با حوادث طبیعی از جمله سیل، ‌زلزله و طوفان اظهار کرد: مردم این کشورها امروز با وجود سهمگین‌ترین حوادث، زندگی روزمره خود را ادامه می‌دهند.

 صالحی‌منش مستحکم‌سازی ساختمان‌ها و سازه‌ها، ایجاد کمربند سبز و استانداردسازی راه‌های درون شهری و برون شهری را در مقابله با حوادث طبیعی بسیار موثر دانست و افزود: مسؤولان استان باید در این راستا با سرعت بیشتری گام بردارند.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی گرمسیر استان قم، حفاظت محیط زیست استان را از اولویت‌های اصلی خود دانست و تصریح کرد: درختکاری و جلوگیری از قطع درختان موجود از مواردی است که با قدرت در حال پیگیری آنها هستیم./928/د103/ن

ارسال نظرات