۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۰۱۲۹۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

عزم ملی در عرصه اقتصاد و فرهنگ تنها راه یأس دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان بر ضرورت عزم و وحدت ملی به منظور تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید تأکید کرد.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‌الاسلام نور الله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان ظهر امروز در نخستین جلسه شورای عمومی استان گلستان با اشاره به نامگذاری سال 93 به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی رهبر انقلاب اسلامی، گفت: اقتصاد و فرهنگ هر یک از مقولات بزرگ جامعه هستند که در ابعاد بسیار وسیع بر زندگی و سرنوشت مردم یک جامعه تاثیرگذار هستند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این موضوع که مدیریت جهادی یعنی برخورداری از معرفت، توان، پشتکار، علم  و باور، افزود: در دوران جنگ و هشت سال دفاع مقدس بزرگ مردانی با اصرار بر حقانیت و عزت توانستند به فتح قله موفقیت دست یابند و جهاد واژه مقدسی است که بار ارزشی  والایی داشته  و تنها در جنگ خلاصه نمی شود، بلکه زمینه‎های اقتصادی، علمی، سیاسی و امر به معروف و نهی از منکر مصداق‎های جهاد هستند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان به درون زا بودن و تکیه بر ظرفیت‎ها و امکانات داخلی در عین برون گرایی و تعامل صحیح با اقتصاد دیگر کشورها، اشاره و تأکید کرد: این ملت باید با عزم اقتصادی وتکیه بر قدرت‎های خود بتواند کشور را اداره کرده و با تعامل  در جهت آبادنی کشور گام بردارد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به دو موضوع مهم  اقتصاد و فرهنگ، عنوان کرد: این دو عرصه تلاش مشترکی میان مسؤولان کشور و آحاد مردم را می طلبد و  بنای زندگی و سازندگی آینده  بدون مشارکت مردم تحقق‌پذیر نیست.

 

وی ادامه داد: علاوه بر مدیریتی که مسؤولان باید انجام بدهند، حضور مردم در هر دو عرصه اقتصاد و فرهنگ ضروری است و بدون حضور مردم کار پیش نخواهد رفت و مقصود تحقق پیدا نخواهد کرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: مردم به‌عنوان مهم ترین سرمایه نظام، مخاطب اصلی این نام گذاری‎ها هستند بنابراین تلاش می‌شود تا رهنمودهای نهفته در نام گذاری سالانه به‌عنوان یک فرهنگ در بین مردم  ترویج شود.

 

حجت‌الاسلام ولی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به بیستم فروردین روز فناوری هسته ای اشاره کرد و با بیان این که این روز از اسناد افتخار آفرین ملت ایران است، افزود باوجود دشمنی ها و توطئه های گسترده دشمنان علیه ملت ایران، اما امروز ایران اسلامی از کشورهای برتر در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای است.

 

وی ادامه داد: استکبار جهانی اگر فشارها را افزایش دهد نتیجه معکوس خواهند گرفت و این ملت با اتکا به دین اسلام، پشتوانه ولایت فقیه و حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری می تواند در همه زمینه‌ها به موفقیت‎ برسد و همچنین در آینده نیز دشمن مأیوس می‎شود.

 

مدیرکل  اداره کل تبلیغات گلستان در خصوص استفاده صلح آمیز انرژی هسته ای گفت: ایران اسلامی بر اساس فتوای مقام معظم رهبری  قصد رسیدن به بمب هسته‎ای را ندارد و به همین دلیل کشور ما از ابتدا اعلام کرد که در پی استفاده صلح آمیز از فناوری هسته ای است./950/پ202/س

ارسال نظرات