۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۲۰۰۶۳۹
همزمان با ایام نوروز صورت می گیرد؛

استقرار 40 خیمه نماز در استان خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به فعالیت 40 پایگاه ایمنی و سلامت در نقاط پرتردد استان خوزستان تصریح کرد: در کنار این پایگاه ها 40 خیمه نماز ویژه خواهران و برادران برپا خواهد شد.
 نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، عصر امروز در دیدار با اصحاب رسانه و مطبوعات با بیان این که هلال احمر با توجه به اهداف خود خدمات یکسانی را به اقشار گوناگون جامعه ارائه می دهد، اظهار داشت: هدف اصلی جمعیت هلال احمر استان ارتقای جایگاه این جمعیت در کشور است.

وی آغاز طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر را 27 اسفند و پایان آن را 15 فروردین ماه سال 93 دانست و گفت: برای تعطیلات نوروزی چهار طرح امداد و نجات، ایمنی و سلامت، داوطلبان و فرشتگان رحمت را در دستور کار داریم.

خدادادی کمک به هم نوع و افزایش مهارت فردی در برابر حوادث را از رسالت‌های جمعیت هلال احمر دانست و گفت: در این سازمان همه اعضا به نحوی مشغول به انجام فعالیتی معنوی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به فعالیت 40 پایگاه ایمنی و سلامت در نقاط پرتردد استان خوزستان تصریح کرد: در کنار این پایگاه ها 40 خیمه نماز ویژه خواهران و برادران برپا خواهد شد.

وی به فعالیت 500 نفر از اعضای آموزش دیده جمعیت هلال احمر خوزستان در طرح امداد نجات نوروز اشاره کرد و گفت: در صورت مراجعه بیماران به این مراکز، به صورت رایگان مورد معاینه قرار می‌گیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به تمهیدات ویژه جمعیت هلال احمر خوزستان در مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: در ایام نوروز 18 پایگاه ثابت، 19 پایگاه موقت و 3 پایگاه سیار جمعیت هلال احمر آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی و مردم خوزستان است.

استقرار پایگاه های جمعیت هلال احمر در مناطق عملیاتی جنوب

خدادادی به حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی اشاره کرد و گفت: در این مناطق عملیاتی از جمله منطقه عملیاتی فتح المبین، شلمچه، چذابه و دوکوهه پایگاه های ثابت مستقر شده اند.

وی با بیان این که تفاهم نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیرامون تبدیل بالگرد هلال احمر استان به اورژانس هوایی انجام شده است، گفت: این اقدام در صورت تأمین اعتبار انجام خواهد شد./9464/پ202/س

ارسال نظرات