۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۹۷۷۴۴
نماینده بابل در مجلس:

22 بهمن امسال بی اثر بودن تحریم ها را به آمریکا نشان داد

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون روحانیان مجلس، تصریح کرد: ملت ایران در راهپیمایی بزرگ روز 22 بهمن نشان داده است که هیچ گاه خسته نشده و تحریم ها تأثیری در اراده این ملت ندارد.
حجت الاسلام علي اکبر ناصري، نماينده مردم بابل در مجلس

حجت الاسلام علی اکبر ناصری، عضو فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: ملت بصیر و بزرگوار ایران اسلامی همواره حضور با بصیرت و آگاهانه ای در همه عرصه ها داشته است.

 

وی با بیان این که حضور گسترده و با بصیرت ملت ایران همواره به عنوان عنصری ارزنده در راستای خنثی سازی و نابودی توطئه ها و ترفندهای شوم دشمنان بوده است، بیان داشت: این انقلاب براساس فرهنگ دینی و تعالیم والای اسلامی شکل گرفته است که مردم ما در این راستا کوشا بوده اند.

 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این حضور گسترده مردمی همواره تهدیدها و تحریم ها دشمنان را با شکست و نابودی مواجه کرده است که این ها تحت هدایت و رهبری مقام معظم رهبری بوده است.

 

حجت الاسلام ناصری با تاکید بر این که ملت ایران بیش از سنوات گذشته حضوری با بصیرت و پرشکوه داشته است، گفت: دشمن براساس تصورات خود ایران اسلامی را در موضع انفعال و ضعف می بیند اما این حضور معنادار و گسترده پاسخ ارزنده ای را از این ملت به سوی ایادی استکباری روانه کرده است و مردم ما نشان دادند با قوت و قدرت داریم این مسیر ارزنده را به پیش می بریم.

 

عضو فراکسیون روحانیان مجلس، تصریح کرد: ملت ایران در راهپیمایی بزرگ روز 22 بهمن نشان داده است که هیچ گاه خسته نشده و تحریم ها تأثیری در این ملت ندارد.

 

وی با بیان این که حضور موج انگیز ملت ولایت مدار ایران اسلامی بسیار والا و ارزنده  است، گفت: مردم این سرزمین همواره در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اثرگذار و نقش آفرین بوده اند.

 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که ملت بزرگوار ایران اسلامی همواره در راستای حفظ و تثبیت ارزش های انقلاب ثابت قدم هستند، بیان داشت: این ملت بزرگ با حضور گسترده در راهپیمایی روز 22 بهمن حمایت ارزنده و شایسته ای نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته است./950/ت302/ب

ارسال نظرات