۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۱۹۷۳۱۹
مدیر حوزه علمیه آمل:

دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون اطاعت پذیری از ولایت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آملبا بیان این که عزت و ماندگاری شهدای گرانقدر به سبب حقانیت راه آنان بوده است، گفت: آن چیزی که توانسته است اندیشه ارزنده ای در مردم ایجاد کند که به آسانی از هستی خود در راه خدا بگذرند همین فرهنگ دینی است.
حجت الاسلام موسي رجايي، مدير حوزه علميه امام حسن عسکري آمل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام موسی رجایی، مدیر حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل شنبه شب در ویژه برنامه گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در آمل برگزار شد با بیان این که با تحقق انقلاب اسلامی مردم گمشده ای به نام عزت و کرامت مسلمانان پیدا کردند، گفت: رفاه و آزادی به عنوان تنها خواسته مردم نبوده و آن ها به دنبال مسائل اساسی بودند.
 
وی با اشاره به این که امام خمینی(ره) به ملت ایران عزت، عظمت و بزرگواری بخشید، ادامه داد: مردم به این باور رسیدند که می توانند کشور خود را اداره کنند.
 
حجت الاسلام رجایی با بیان این که گفتمان امام خمینی(ره) مبتنی بر جهان بینی اسلامی است، افزود: این وجود بزرگوار بود که شعار ما می توانیم را در ملت ایران نهادینه کرده و سبب تحقق انقلاب بزرگ اسلامی شد.
 
مدیر حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل، ادامه داد: اگر می خواهیم این نهضت با همین ویژگی ها بماند باید در مسیر خود ثابت قدم بوده و در راستای ترویج اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی گام برداریم.
 
وی با تاکید بر این که تلاش در راستای حفظ و تثبیت ارزش های والای انقلاب اسلامی به عنوان وظیفه همگانی است، بیان داشت: انسان های فرصت طلب همه جا بوده و آن چه مهم خواهد بود اساس کار است.
 
حجت الاسلام رجایی، تصریح کرد: مهم اصل و تداوم راه است و نکند به سرنوشت طلحه و زبیر مبتلا شویم.
 
مدیر حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که عزت و ماندگاری شهدای گرانقدر به سبب حقانیت راه آنان بوده است، گفت: آن چیزی که توانسته است اندیشه ارزنده ای در مردم ایجاد کند که به آسانی از هستی خود در راه خدا بگذرند همین فرهنگ دینی است.
 
وی با اشاره به این که راه انقلاب اسلامی با عزت و اقتدار ادامه دارد، بیان داشت: هر زمانی مشکلات ادامه دارد اما مهم استقامت است که مردم همواره پیشگام بوده اند.
 
حجت الاسلام رجایی، ادامه داد: اطاعت از ولایت، مردم را در کنار هم قرار داده است که توانستند به دستاوردهای ارزنده و اقتدار و عظمت دست پیدا کنند./950/پ202/ب
ارسال نظرات