۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۹۴۵۷۱
در سالروز شهادت امام حسن عسکری صروت گرفت؛

مراسم تشییع و خاکسپاری 4 شهید گمنام در قم

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع و خاک‌سپاری 4 شهید گمنام با حضور مردم ولایی و شهید پرور قم برگزار شد.
تشييع شهيد گمنام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تشییع و خاکسپاری 4 شهید گمنام امروز با حضور مردم ولایی و شهید پرور قم، روحانیت و مسؤولان استانی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، پیش از ظهر امروز مردم ولایی و شهید پرور قم پیکر 4 شهید گمنام دفاع مقدس را از مسجد امام حسن عسکری(ع) تشییع کردند.

شهدای گمنام بر روی دستان تشییع کنندگان به حرم حضرت معصومه(س) منتقل شدند و حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) بر پیکرهای این شهدا نماز اقامه کرد.

پیکرهای پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس پس از حضور در میان نمازگزان جمعه به محل‌های مشخص شده برای به خاکسپاری انتقال پیدا کردند.

پیکر دو شهید دفاع مقدس به شهرک مهدیه قم و دو شهید دیگر به شهرستان دستجرد منتقل شدند تا مراسم تدفین و به خاک سپاری برگزار شود.

پیکر دو شهید جنگ تحمیلی پس اقامه نماز جمعه شهرستان دستجرد و با حضور مردم شهید پرور این شهرستان به خاک سپرده خواهند شد.

گفتنی است، این چهار شهید دفاع مقدس از از لشکر علی بن ابیطالب(ع) قم و از شهدای نوجوان و جوان هستند، دو شهیدی که در شهرک مهدیه آرام خواهند گرفت یکی شانزده ساله و دیگری بیست ساله که در عملیات خیبر و در تاریخ سوم اسفند سال 62 به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

لازم به ذکر است، دو شهیدی که در شهرستان دستجرد آرام خواهند گرفت نیز یکی بیست و دو ساله و دیگری بیست و پنج ساله هستند و در عملیات‌های خیبر و والفجر 8 به شهادت رسیدند.

گفتنی است، با به خاک‌سپاری این چهار شهید جنگ تحمیلی شمار شهدای گمنام قم به 31 شهید رسید./927/پ202/ج

ارسال نظرات