۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۹۴۳۱۴

دو تن از علمای ارومیه در همایش یاوران وقف تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ در همایش یاوران وقف از حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و آیت الله سید علی اکبر قریشی، عضو خبرگان رهبری و شورای حوزه های علمیه استان به عنوان فعالان عرصه ترویج وقف تجلیل شد.
وقف تجليل از حجج الاسلام و المسلمين قريشي و حسني در همايش ياوران وقف تجليل از حجج الاسلام و المسلمين قريشي و حسني در همايش ياوران وقف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، همایش یاوران وقف، امروز به منظور تجلیل از واقفان برتر استانی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و عمرانی با شعار " همه واقف باشیم" در سالن آمفی تئاتر کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد.

 

در این همایش که با حضور واقفان، خیرین، هیئت امنای مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه استان، روحانیت و جمعی از مسؤولان برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین حسنی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، آیت الله قریشی، عضو خبرگان رهبری و شورای حوزه های علمیه استان، حجت الاسلام فخری، دبیر شورای حوزه های علمیه استان حضور داشتند.

 

در این همایش از فعالیت‌های بیش از 50 دهه آیت‌الله سیدعلی اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در عرصه ترویج و اشاعه فرهنگ وقف تجلیل شد.

 

همچنین از فعالیت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه به‌عنوان یکی دیگر از فعالان عرصه ترویج و توسعه وقف در استان تجلیل به عمل آمد.

 

همخوانی گروه قرآنی تسنیم، پخش نماهنگ تصویری "این عمار" و تجلیل از واقفان، نخبگان برتر عرصه قران کریم و همچنین فعالان عرصه ترویج و توسعه وقف از جمله برنامه‌های این همایش بزرگ بود.

 

در ادامه همایش از بیش از 30 نفر از واقفان برتر استانی تجلیل شد که از این تعداد 10 نفر بانوی واقف بودند که با وقف اموال خود خدمات با ارزشی در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی داشتند./936/پ202/س

ارسال نظرات