۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۹۳۵۲۵
حجت الاسلام قائم مقامی:

ذات انقلاب ما ضد فتنه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه غرب تهران گفت: با خلق حماسه 9 دی تمامی تشنج‌های 8 ماهه پایان یافت.
حجت الاسلام قائم مقامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام قائم مقامی, مدیر حوزه علمیه غرب تهران صبح امروز در همایش بزرگداشت حماسه 9 دی که در سالن مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد گفت: فتنه پدیده‌ای است که ریشه قرآنی دارد و به چند معنا می‌توان آن را برداشت نمود، یکی این‌که فتنه یعنی آزمایش و آزمون و کسی نیست که در معرض فتنه قرار نگیرد، همگان در معرض امتحان قرار می‌گیرند اما اولیاء خداوند بیش از دیگران دچار فتنه یا همان آزمایش می‌شوند و ما شاهد این هستیم که عظیم‌ترین آزمون‌ها برای آن‌ها بوده است.

حجت الاسلام قائم مقامی ادامه داد: اگر کسی از فتنه سربلند بیرون نیاید اصطلاحا می‌گویند فتنه زده شده، مسلمانان بعد از پیامبر فتنه زده شدند و همین فتنه آنها را از راه دین خارج کرد.

وی خاطرنشان کرد: ذات انقلاب ما ضد فتنه است تاکنون توانسته از فتنه‌های زیادی سربلند بیرون بیاید، این انقلاب در سال 88 دچار فتنه بزرگی شد. جامعه ما دارای دموکراسی است و هرچه مردم بگویند همان می‌شود ولی بعد از انتخابات وقتی نتیجه خوشایند برخی نشد جامعه را دچار هرج و مرج کردند و می‌خواستند با این بهانه نظام را به خطر بیاندازند.

حجت الاسلام قائم مقامی گفت: کسانی که هفته اول در تظاهرات غیر قانونی شرکت کردند با کسانی که 8 ماه به این تشنج دامن زدند فرق دارند این اشتباه بزرگی بود که البته با خلق حماسه 9 دی همه این‌ها ختم به خیر شد./9664/پ203/ع

ارسال نظرات