۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۹۱۶۴۱
آیت الله وحید خراسانی دردیدار رییس دفترتبلیغات اسلامی جنوب شرق:

خدمت در مناطق محروم را نعمت بزرگی بدانید که به شما عنایت شده است

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید خطاب به رییس دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه جنوب شرق گفت: خدمت در مناطق محروم خصوصا استان سیستان و بلوچستان را یک نعمت بزرگ خداوند بدانید که به شما عنایت شده است .
آيت الله وحيد خراساني
 به گزارش روابط عمومی دفترتبلیغات اسلامی، آیت الله وحید خراسانی در دیدار با رییس دفترتبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق که در بیت معظم له برگزار شد با توفیق دانستن خدمت در مناطق محروم ، خطاب به رییس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق تصریح کرد: خدمت در مناطق محروم به خصوص استان سیستان و بلوچستان را یک نعمت بزرگ خداوند بدانید که به شما عنایت شده است .
این مرجع عالی قدر تشیع تاکید کرد: تمام همت و توان خود رادر خدمت به شیعیان به کار ببندید تا از فقر فرهنگی به خصوص در آن منطقه نجات یابند و آنان را ایتام آل محمد (ص) بدانید و با این دید خدمات خود را ارائه دهید.
وی در ادامه با اشاره نحوه تعامل با اهل سنت بیان داشت: در تعامل با اهل سنت، مبنا و شیوه تعامل اهل بیت ( علیهم السلام) را اصل قرار دهید و آگاهانه معاشرت و رفت و آمد داشته باشید.
آیت الله وحید خراسانی درپایان خاطرنشان کرد : بدانید هر کار فرهنگی که انجام می گیرد مورد عنایت حضرت ولی عصر (عج) و تائیدات ایشان قرار می گیرد .
لازم به ذکر است پیش از این دیدار رییس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در جلسه ای با حضور فرزند آیت الله وحید خراسانی و جمعی از مسئولین دفتر ایشان گزارشی از فعالیت های دفتر تبلغات اسلامی شعبه جنوب شرق ارائه و فعالیت های این شعبه را در زمینه های فرهنگی ، اعزام مبلغ و آموزش مبلغان تشریح کرد.
حجت الاسلام و المسلمین تیموری اعلام آمادگی کرد دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق با مبلغان اعزامی از دفتر آیت الله وحید خراسانی همکاری و تعامل لازم را داشته باشد همچنین مسئولین دفتر آیت الله وحید خراسانی نیز بر ضرورت تعامل متقابل تاکید کردند. /916/د102/ج
ارسال نظرات