۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۹۰۲۶۸
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

حرکت بسیج در امتداد فرهنگ عاشورایی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حرکت بسیج در امتداد فرهنگ عاشورایی است، بیان داشت: این نهاد مقدس در امتداد نهضت امام حسین(ع) فعالیت داشته و به ارائه خدمات ارزنده ای می پردازد.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت فرارسیدن هفته بسیج و تجلیل از خدمات ارزنده بسیجیان در نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: بسیج یکی از بزرگ ترین و بهترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بوده که پرورگار متعال به ما عطا کرده است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که بسیج ایران اسلامی بزرگ ترین پشتوانه انقلاب است، بیان داشت: این نهاد ارزنده با آمادگی کامل توان آن را در داشته تا در راستای حفظ و ترویج ارزش های والای انقلاب اسلامی و تحکیم آرمان های گرانقدر امام راحل و شهدای عزیز ایثارگری داشته باشد.

 

وی با با بیان این که دستور تشکیل بسیج مستضعفین یکی از اقدامات ارزنده و ماندگار حضرت امام خمینی(ره) است، خاطرنشان کرد: این اقدام گرانقدر سبب شده تا با حضور ارزنده بسیجیان در همه صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی بیمه شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که حرکت بسیج در امتداد فرهنگ عاشورایی است، بیان داشت: این نهاد مقدس در امتداد نهضت امام حسین(ع) فعالیت داشته و به ارائه خدمات ارزنده ای می پردازد.

 

امام جمعه آمل، ادامه داد: بزرگ ترین افتخار نهاد مقدس بسیج این بوده تا در راستای آرمان های والای امام خمینی(ره)، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و پیام ارزنده شهدای عزیز حرکت می کند که باید این امر شایسته را به درستی قدر بدانیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که بعد از سی و سه سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، محبوبیت بسیج حفظ و تحکیم گشته است، بیان داشت: دشمنان ما نسبت به بسیج بغض و نفرت دارند و از این نهاد مقدس هراسان هستند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران در پایان با اشاره به این که ایادی استکبار جهانی سعی دارند تا با ایجاد جنگ نرم جوانان را از انقلاب و ارزش های والای آن دور کنند، گفت: بسیج باید در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان بوده و هم چون تمام عرصه ها حضوری فعال و اثرگذار داشته باشد./950/ت302/ب

ارسال نظرات