۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۸۹۹۰۱

بیان مراحل پیگیری پرونده امام موسی صدر در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف با نمایش رادیویی «مثل کسی که گمشده دارد» به بیان مراحل پیگیری پرونده امام موسی صدر می‌پردازد.
بيان مراحل پيگيري پرونده امام موسي صدر در راديو معارف
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، نمایش رادیویی «مثل کسی که گمشده دارد» با روایت مراحل پیگیری و کشف وضعیت امام موسی صدر پس از مفقود شدن از برنامه «باغ تماشا» پخش می‌شود.
این نمایش رادیویی که از زبان سید صدرالدین صدر پسر امام موسی صدر نقل می شود به سفارش رادیو معارف و از سوی هنرمندان مرکز هنرهای نمایشی رادیو به تهیهکنندگی اشرفالسادات اشرفنژاد، کارگردانی ایوب آقاخانی، نویسندگی نیاز اسماعیلپور، صدابرداری علی حاجی نوروزی و بازیگری محسن بهرامی، فریدون محرابی، نگین خواجهنصیر، محمد یگانه، امیر منوچهری، مهرداد عشقیان،ناهید مسلمی، مجید حمزه، سیما خوشچشم و برخی دیگر از هنرمندان این مرکز در 6 قسمت تهیه شده است که از شنبه 25 تا پنجشنبه 30 آبان 92 از برنامه «باغ تماشا» تقدیم علاقه‎مندان می‌شود.
برنامه «باغ تماشا» کاری از واحد نمایش هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت 18:30 از رادیو معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته این رادیو می‌شود.
علاقه‎مندان به نمایش ‌های رادیویی می‌توانند با مراجعه به صفحه اختصاصی برنامه «باغ تماشا» در سایت رادیو معارف نمایش‌های پخش شده از این برنامه را دریافت کنند./9191/د102/ی
ارسال نظرات