۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۸۹۳۹۰
آیت الله طبرسی:

اقتدار نظام اسلامی با الگوبرداری از نهضت حسینی به دست آمده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی نیز همانند عاشورا باید هر روز بیشتر مورد توجه قرار گیرد و گسترش یابد، تصریح کرد: امروز گفتمان امام و انقلاب اسلامی به برکت بهره گیری از فرهنگ عاشورا در جهان گسترش یافته است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، بعد از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد کنگره ده هزار شهید استان با اشاره به این که نام و یاد شهدا همواره فضای کشورمان را معطر می کند، گفت: یاد شهدا همواره باید به عنوان نقشه راه زندگی فردی و اجتماعی ما مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با تأکید براین که باید برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت از همه ظرفیت های کشور بهره گیریم، افزود: اقتدار امروز کشورمان مدیون جانفشانی و ایثارگری های شهدا، ایثارگران و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در برگزاری هر چه باشکوه تر یادواره های شهدا نباید کوچک‌ترین تردیدی به خود راه دهیم، خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت در جامعه بسیار ضروری است.

 

آیت الله طبرسی رمز موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف را مدیون تلاش های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: یاد و نام شهدا باید برای همیشه تاریخ در قلب های هر ایرانی زنده بماند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران یکی از راه های پیروزی  و پیشرفت های آتی کشورمان را در گرو زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی نیازمند گسترش بیش از پیش فرهنگ شهادت در جامعه است.

 

امام جمعه ساری همچنین به نقش روحانیت در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان این که در مازندران 400 شهید روحانی شناسایی شده اند، تصریح کرد: لشکر 25 کربلا مازندران نقش بسیار اثرگذاری در پیشبرد اهداف جنگ تحمیلی ایفا کرد.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که انقلاب اسلامی نیز همانند عاشورا باید هر روز بیشتر مورد توجه قرار گیرد و گسترش یابد، تصریح کرد: امروز گفتمان امام و انقلاب اسلامی به برکت بهره گیری از فرهنگ عاشورا در جهان گسترش یافته است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان برای جلوگیری از انتشار گفتمان انقلاب اسلامی از هر ابزاری استفاده کردند، گفت: اما امروز گفتمان انقلاب اسلامی به گفتمان غالب در عرصه جهانی تبدیل شده و بسیاری از ملت های آزاده جهان از این گفتمان بهره گرفته اند.

 

رییس شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که خون های پاک شهدا پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دهه های اخیر مستحکم کرده است، بیان داشت: شهدا انقلاب اسلامی ایران را در برابر هر گونه خطر و تهدیدی بیمه کردند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس وظیفه خود را در برابر انقلاب اسلامی به شکل ارزنده‌ای انجام دادند، داشت: امروز نوبت ما است که در با عمل به وصیت شهدا در دفاع از انقلاب و رهبری از همه توان خود استفاده کنیم.

 

امام جمعه ساری با تأکید براین که همه ما باید میراث دار خون پاک شهدا باشیم، افزود: رسالت امروز آحاد جامعه اسلامی در برابر شهدا بسیار سنگین است و باید تلاش کنیم به وصیت شهدا جامه عمل بپوشانیم.

 

همچنین شاهچراغی، فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در این دیدار گفت: این گنگره یکی از باارزش ترین یادگارها برای نسل جوان ما خواهد بود.

 

وی با اشاره به این که نام مبارک شهدا باید برای همیشه زنده و ماندگار باشد، ادامه داد: اگر امروز ما آرامش و آسایش و امنیت داریم به برکت خون پاک و منزه این عزیزان است.

 

شاهچراغی افزود: یکی از کارهای مهم ما در این کنگره دیدار با همه خانواده های شهدا در سراسر استان مازندران است که این هم یکی از بیادگار مانده ترین برنامه های ما خواهد شد./950/پ202/س

ارسال نظرات