۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۸۰۷۹۳
امام جمعه آمل:

تغییر مسؤولیت‌ها بستر خدمتگزاری بیشتر را فراهم می‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با اشاره به این که به مسأله انتقال دولت به دولتی دیگر در قرآن کریم اشاره شده است، بیان داشت: مسؤولیت ها دست به دست می شود که این سنتی طبیعی و الهی است.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح فرمانداری ویژه شهرستان آمل که در سالن اجتماعات شهدای ششم بهمن سال 60 آمل برگزار شد با بیان این که حق استوار بوده و دوام دارد، گفت: همه دولت مردان ما ولایی، زحمت کش و پای کار هستند.

وی با اشاره به این که به مسأله انتقال دولت به دولتی دیگر در قرآن کریم اشاره شده است، بیان داشت: مسؤولیت ها دست به دست می شود که این سنتی طبیعی و الهی است و نمی شود عده ای برای همیشه در مسند امور باشند. 

امام جمعه آمل با بیان این که اگر ریاست و مدیریت دوام داشت ما در این سمت ها حضور نداشتیم، خاطرنشان کرد: مدیران در حال تغییر هستند و آن چه می ماند خدمت ارزنده به مردم و حرکت در مسیر ولایت است.

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که وفاق و همدلی از امور ارزنده ای است که باید بین مسؤولان وجود داشته باشد، گفت: وحدت ورزی سبب می شود تا کارها به نحو خوبی انجام شده و رضایت مردم حاصل شود.

استاد حوزه علمیه آمل خدمت رسانی را مهم ترین رسالت مدیران در جامعه اسلامی دانست و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیران باید در خدمت مردم باشند.

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که حل مشکلات آحاد مردم باید مورد توجه ویژه مدیران باشد، بیان داشت: مدیران باید از فرصت به دست آمده در جهت خدمت خالصانه به مردم بهره گیرند.

امام جمعه آمل با بیان این که مدیران باید از فرصت خدمتگزاری به مردم به بهترین شکل ممکن استفاده کنند، ادامه داد: خدمت در نظام اسلامی یک افتخار است که باید از این افتخار ارزنده در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم بهره گیریم و وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

وی با آرزوی توفیق برای رییس جمهور و هیأت دولت، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی توانستند با تلاش خود اعضای کابینه را با آرای زیبا و جالب خود تایید کنند.

حجت الاسلام رحمانی آملی در پایان با بیان این که باطل جولان داشته و استواری و دوام ندارد، بیان داشت: ولایت و فقاهت دوام دارد و اگر در خطر ولایت و اسلام باشیم از امر ارزنده ای برخوردار بوده که ماندگار است.

استاندار مازندران: علامه حسن زاده و جوادی آملی متعلق به جامعه انسانی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران نیز در این مراسم با بیان این که آمل شهر عالمان و مراجع بزگوار تقلید است، گفت: علامه حسن زاده و جوادی آملی متعلق به جامعه انسانی هستند.

وی ادامه داد: اهالی تقویم در دنیای معاصر علامه حسن زاده آملی را به عنوان یک صاحب نظر در این عرصه می دانند که حضرت علامه در حوزه های مختلفی فعالیت های ارزنده ای دارند.

استاندار مازندران، گفت: علامه حسن زاده آملی در حوزه منظومه ملاسبزواری، شفای ابوعلی سینا و اسفار ملاصدرا آموزگار برجسته ای است که باید قدر این عالمان و مفاخر بزرگ خود را به درستی بدانیم.

طاهایی با اشاره به جایگاه والای حضرت آیت الله جوادی آملی، گفت: این عالم بزرگوار نویسنده تفسیر ماندگار قرآن کریم تسنیم هستند و برای این به شهر دماوند می روند تا با آرامش کار ویرایش آن را انجام دهند.

وی با بیان این که تفسیر شناسان اعتبار و ارزش والایی برای تفسیر تسنیم حضرت آیت الله جوادی آملی قائل هستند، بیان داشت: این بزرگواران زحمات زیادی کشیده و تلاش والایی را در این عرصه دارند.

استاندار مازندران با تأکید بر این که شهرستان آمل از دیر باز مهد عالمان برجسته و فرهیخته ای بوده است، خاطرنشان کرد: علامه محمدتقی آملی و آیت الله میرزا هاشم آملی از این افتخارات بزرگ هستند.

طاهایی با بیان این که استعداد شهرستان آمل برای پذیرش حرکت های نوآورانه علمی بسیار والا است، گفت: باید از ظرفیت های موجود به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

وی با تاکید بر این که خوب است انسان در زندگی خود ثمربخش باشد، بیان داشت: خداوند منان از سر بزرگواری و کرامت و رحمت هم به بی معرفت ها و با معرفت ها لطف دارد.

استاندار مازندران با اشاره به این که انسان باید مراقب اعمال خود در این دنیا باشد، ادامه داد: خدا کند در روز آخرت که انسان باید پاسخ اعمال خود را بدهد میدان دار باشد.

طاهایی با بیان این که از نظر جنبه‌های مدیریتی باید گام های اساسی برداشته شود، گفت: مدیران باید هم چون حضرت امام خمینی(ره) در مردم شورآفرینی ایجاد کنند.

وی با تاکید بر این که در جمع مدیران باید هم افزایی وجود داشته باشد، بیان داشت: باید از ظرفیت های موجود به درستی استفاده شده و مدیران کاری کنند تا رنج ها و دردهای مردم کم شود./950/پ202/س

ارسال نظرات