۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۷۹۳۷۲

غائبان مراسم تحلیف از نگاه بی بی سی

خبرگزاری رسا ـ اکثر کارشناسان امروز بی بی سی، از جای خالی سران فتنه در مراسم تحلیف یاد کرده و سعی کردند تریبون آنان شوند.
غائبان مراسم تحلیف از نگاه بی بی سی

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه دولتی بی بی سی در بخش خبری خود ضمن بررسی موضوع تحلیف ریاست جمهوری ایران با مصطفی خسروی به عنوان کارشناس و تحلیلگر به گفتگو پرداخت.
کارشناس بی بی سی در بیان دغدغه خود از نحوه برگزاری این مراسم گفت: مراسم تحلیف امروز غائبان مشخص و بارزی دارد. افرادی مانند آقای مهدی کروبی، میر حسین موسوی و حتی آقای خاتمی می توانستند امروز در این مراسم حضور داشته باشند اما به هر دلیلی برای حضور در این مراسم دعوت نشده اند.

قابل ذکر است اکثر کارشناسان امروز بی بی سی، از جای خالی این سه شخصیت در مراسم تحلیف یاد کرده و سعی کردند تریبون آنان شوند. افرادی که به گفته این کارشناسان، همگی به خاطر به فکر مردم بودن! یا در زندان به سر می برند و یا از دنیای سیاست طرد شده اند. البته این به اصطلاح کارشناسان نگفتند که چرا همان کسانی که به فکر مردم بوده اند در سال 88 کسانی را با سلاح گسیل داشته و به جان امنیت و آسایش مردم انداختند و قصد داشتند ایران 88 را مبدل به سوریه 92 کنند.

مصطفی خسروی در ادامه به صحبت های آقای نجار وزیر کشور، اشاره کرد و ضمن پرداختن چندباره به موضوع نخ نما شده تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 گفت: اگر رای انتخابات گذشته درست! خوانده می شد و میرحسین موسوی به عنوان رئیس جمهور معرفی می شد، همانطور که خودش شب قبل از شمارش آراء این عنوان را بر خود گذاشته بود، شاید در این چهار سال ما مجبور نبودیم در سختی قرار بگیریم.
گفتنی است در حالی که اکثر نزدیکان به موسوی و کروبی بارها اعلام کردند در شمارش آرای انتخابات 88 تقلبی صورت نگرفته است، اما شبکه های معاند و ضد انقلاب برای تخریب چهره انقلاب و پیروزی بزرگ مردم از حضور گسترده شان در انتخابات، هنوز بر طبل پوسیده تقلب می کوبند./1415/1409/ح

ارسال نظرات