۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۷۸۸۳۱
اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور بیانیه ای:

راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخ دندان شکنی به اقدام اخیر اتحادیه اروپا است

خبرگزاری رسا ـ در آستانه روز جهانی قدس، اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور بیانیه ای، حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز را پاسخ دندان شکنی به اقدام اخیر اتحادیه اروپا در وارد کردن نام حزب الله لبنان در فهرست گروه های تروریستی دانست.
روز قدس - خراسان شمالي

به گزارش خبرگزاری رسا در بجنورد، در آستانه روز جهانی قدس اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و موسسات وابسته با صدور بیانیه ای مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کرده اند.

 

در این بیانیه آمده است: ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس و عرصه‌ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، امروز منجر به ابراز وجود و احساس اقتدار ملت‌های حق طلب و آزادی خواه در مقابل قدرت‌های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است.

 

این بیانیه در ادامه می افزاید: تردیدی نیست امواج بیداری اسلامی در منطقه و خیزش‌های ضد سرمایه ‌داری در غرب و شکل ‌گیری جبهه مقتدر مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی که از رهگذر تحمیل شکست‌های خفت‌بار در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه به ماشین جنگی صهیونیست‌ها توسط حزب الله لبنان و حماس فلسطین حاصل شده است، خود را مدیون آثار و برکات روز جهانی قدس می‌دانند.

 

این بیانیه اضافه می کند: اما در وضعیت کنونی که در کشورهای مدعی آزادی و لیبرال دموکراسی غربی، هر روز شاهد اعتراضات و تظاهرات توده‌های عظیم مردمی در ارتباط با سیاست‌های غلط و دوگانه حاکمان آن کشورها هستیم؛ اتحادیه اروپا در اقدامی شنیع و غیرقابل قبول نام حزب‌الله قهرمان لبنان را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهد.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: همزمان با این اقدام کاملا خصمانه و سیاسی در راستای اهداف صهیونیسم بین‌الملل و تحت لابی‌های ابرقدرتان سلطه‌گر جهان، میلیون‌ها چشم شاهد هستند که سران سیاست‌باز این کشورها چگونه از تروریست های چندملیتی در سوریه، لبنان، عراق، افغانستان، پاکستان و سایر بلاد اسلامی و کشتار مردم بی‌گناه این کشورها، حمایت همه‌جانبه داشته و نام این حمایت تروریستی را برقراری دروغین آزادی و دموکراسی نام نهاده‌اند.

 

این بیانیه می افزاید: اتحادیه اروپا به دور از هرگونه منطق و تعقل و قوانین بین المللی و تنها متأثر از لابی‌های قدرتمند صهیونیسم بین‌الملل و تحت تأثیر القائات گروه‌های سیاسی رژیم اشغالگر قدس دست به چنین اقدام غیرمنطقی و کاملا خصمانه زده است.

 

ادامه این بیانیه آمده است: اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی یادآور می‌شود که ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی با تأسی از آموزه‌های حکیمانه و والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای روشنگرانه و راهگشای مقام معظم رهبری، دفاع از مظلوم و مسلمانان را در هر منطقه‌ای از جهان که مورد ظلم قرار بگیرند، وظیفه دینی و شرعی و اخلاقی خود دانسته و در دفاع همه‌جانبه از آرمان‌های بزرگ مسلمین به ویژه آرمان بزرگ آزادی قدس شریف و حمایت از جبهه بزرگ مقاوت و بیداری اسلامی و محور مقاومت در سوریه و لبنان و نیز حزب‌الله مقاوم لبنان، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

در پایان این بیانیه آمده است: مردم همیشه در صحنه خراسان شمالی پاسخ دندان‌ شکن خود به این حماقت و جسارت گستاخانه اتحادیه اروپا را با حضورگسترده، انبوه، پرمعنا، لحظه‌شناس و حماسی خود در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان(جمعه یازدهم مرداد) همزمان با سراسر میهن اسلامی خواهد داد و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و سیلی فراموش‌نشدنی به جبهه کفر و استکبار خواهد زد./9314/د101/پ

ارسال نظرات