۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۷۸۳۸۹
به مناسبت شهادت حضرت امیرمومنان؛

ویژه‌برنامه ماه و محراب از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف با ویژه‌برنامه زنده «ماه و محراب» به مناسبت ایام شهادت مولی‌الموحدین حضرت امیرمومنان علی علیه‌السلام به سوگ می‌نشیند.
ويژه‌برنامه ماه و محراب از راديو معارف به مناسبت شهادت حضرت اميرمومنان
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت مولی‌الموحدین علی‌بن‌ابیطالب علیه‌السلام،‌ ویژه‌برنامه زنده «ماه و محراب» در سه روز متوالی تقدیم شنوندگان سوگوار صدای فضیلت و فطرت می‌شود.
در این ویژه‌برنامه حجت‌الاسلام محمدرضا جباری کارشناس تاریخ اسلام و سیره حضرات معصومین علیهم‌السلام به بحث و بررسی در مورد موضوعاتی نظیر تحلیل موانع گسترش حکومت علوی، تحلیل ونقد عملکرد معاویه و بنی امیه در دوران حضرت امیر علیه‌السلام، تحلیل ویژگی‌های حکومت علوی و مشی عدالت محور ایشان و چگونگی الگوگیری از حکومت آن حضرت باتوجه به انتخاب شعار اعتدال توسط دولت جدید می‌پردازد.
پخش گزارش مردمی، میان برنامه‌های سوگواری و عزاداری از بخش‌های این برنامه است.
ویژه‌برنامه زنده «ماه و محراب» کاری از گروه فقه و سیره به سردبیری و تهیه‌کنندگی علی اسماعیلی و دستیاری تهیه روح‌الله شجاعی روزهای یکشنبه 6 و دوشنبه 7 مرداد 92 از ساعت 9 تا 10 صبح و روز سه‌شنبه 8 مرداد 92 از ساعت 9 تا 12 از رادیو معارف تقدیم شنوندگان روزه‌دار و سوگوار می‌شود.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت این برنامه پس از پخش می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «ماه ومحراب» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د102/ی
ارسال نظرات