۲۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۷۵۹۴۷

خانه عالم در روستاهای بزرگ کلیبر احداث می‌شود

خبرگزاری رسا ـ فرماندار کلیبر گفت: برای اسکان روحانیان طرح مستقر خانه عالم همچون سال های گذشته در روستاهای بزرگ احداث می شود.
خانه عالم

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری، اصغر اصغرپور، فرماندار کلیبر در جمع مبلغان ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برای ارتقاء داشته های دینی مردم و جوانان باید تکالیف شرعی و احکام فقهی را روحانیون در مساجد تشریح کنند و آموزه های دینی را سر لوحه اهداف تبلیغی خود قرار دهند.


 وی افزود: باید اتاق فکر ضد فرهنگی دشمن را با کارهای فرهنگی خود به یاس و ناامیدی مبدل کنیم و با روش های نوین تبلیغی راندمان و اثر گذاری کارهای تبلیغی را بالا ببریم و با روشنفکری های دینی و مذهبی، جامعه را از توطئه های دشمن مصون بداریم.


همچنین حجت الاسلام موسوی، امام جمعه کلیبر با تأکید بر رسالت خطیر روحانیت در امور تبلیغی ماه مبارک رمضان گفت: اولویت کارهای تبلیغی در روستاها و مساجد شهرستان باید تشریح احکام دینی و امورات مذهبی باشد.


وی خطاب به روحانیان و مبلغان حوزوی توصیه کرد که در منابر بر زکات و خمس تاکید کنند و آثار و برکات این دو فریضه الهی را توضیح دهند و ادامه داد: فرصت های تبلیغی ماه مبارک رمضان باید با یادآوری فرایض فراموش شده دینی همراه باشد.


امام جمعه کلیبر افزود: لازم است روحانیان نسبت به تبیین اهمیت مسائل فرهنگی و تحکیم بنیان خانواده با تمسک به احادیث و روایات در مساجد اهتمام داشته باشند و آثار سوء و منفی طلاق در جامعه تبیین شد./935/د102/ب

ارسال نظرات