۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۷۲۸۶۷
شیخ عیسی قاسم:

کشف شبکه‎های تروریستی از ترفندهای آل‏‎خلیفه علیه انقلابیان است

خبرگزاری رسا ـ رهبر شیعیان بحرین با اشاره به ادعای نظام آل‎خلیفه درباره کشف شبکه‎های تروریستی وابسته به انقلابیان، تأکید کرد: کشف شبکه‎های تروریستی از ترفندهای آل‏‎خلیفه علیه انقلابیان است.
شيخ عيسي قاسم رهبر شيعيان بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دراز که در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد، گفت‎وگوهای آل خلیفه را مراسمی برای خوشگذرانی توصیف کرد و گفت: گفت‎وگوی کنونی تنها برای پیچیده کردن اوضاع صورت می گیرد و و نمی تواند به اصلاحات واقعی که مورد رضای ملت بوده و فداکاری فراوانی در راه آن تقدیم کرده است، بینجامد.

 

وی افزود: باز هم تکرار می کنم که اصلاحات سیاسی یک ضرورت برای بحرین است و این مسأله به اراده جدی از سوی نظام نیاز دارد که تاکنون مشاهده نشده است.

 

آیت الله عیسی قاسم تأکید کرد: ما برای حل بحران کشور به خداوند متعال توکل کرده و با عزم و اراده ملی به سوی اصلاحات ریشه ای و جدی گام برمی داریم.

 

رهبر شیعیان بحرین با اشاره به عدم تمایل نظام به حل مشکلات بحرین، اظهار داشت: اصلاحات سیاسی و توجه به خواسته های ملت مظلوم و ستمددیده بحرین تنها راه برای پایان بحران سیاسی و سیاست های ظالمانه نظام است.

 

خطیب جمعه شهر دراز ادامه داد: آل خلیفه کاملا روند معکوسی را در پیش گرفته و نمی خواهد اشتباهات خود را جبران کند. نظام بر گسترش مشکلات و بستن راه های خروج کشور از بحران اصرار می ورزد.

 

شیخ عیسی قاسم از ادعای کشف شبکه تروریستی از سوی آل خلیفه به عنوان یکی از ترفندهای نظام علیه انقلابیان یاد کرد و خاطر نشان ساخت: دولت همواره با ادعای کشف شبکه تروریستی، رهبران انقلاب و جمع کثیری از شهروندان را سال های زیادی به حبس محکوم می کند.

 

وی بیان داشت: نکته جالب این است که همه این شبکه های موهوم پیش از اجرای هرگونه عملیات تروریستی کشف می شوند. این ادعاها تا هنگامی که همه معارضان مورد مجازات قرار گیرند، ادامه خواهد یافت./980/ب901/د

ارسال نظرات