۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۷۲۰۷۳
با صدور بیانیه های جداگانه صورت گرفت؛

تقدیر ائمه جمعه و مدیران مدارس اهل سنت گلستان از خلق حماسه سیاسی

خبرگزاری رسا ـ ائمه جمعه و مدیران مدارس علمیه اهل سنت استان گلستان با صدور بیانیه های جداگانه ای از حضور ملت بزرگ ایران در خلق حماسه سیاسی تقدیر کردند.
يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، جمعی از ائمه جمعه و مدیران مدارس علمیه اهل سنت استان گلستان با صدور بیانیه های جداگانه ای از حضور گسترده ملت بزرگ ایران در خلق حماسه سیاسی تقدیر کردند.

 

مدیر مدرسه علوم دینی حامد قره تپه؛

حضور حماسی مردم نمایش تبعیت از ولایت بود

حاج عبدالجبار آخوند میرابی، مدیر مدرسه علوم دینی حامد قره تپه با تقدیر از حضور پرشکوه مردم گفت: طبق نامگذاری امسال از جانب مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، مردم بصیر و آگاه ایران بخصوص مردم ولایت مدار استان گلستان اعم از شیعه و سنی و همه قومیت ها با حضور پرشور و گسترده در روز جمعه 24 خرداد ماه در پای صندوق های رای حماسه زرینی آفریدند.

 

وی با بیان این که مردم فهیم ما با این حضور ضمن به جا آوردن اطاعت از رهبری دل همه دشمنان انقلاب اسلامی را شکسته و آنها را مایوس کردند، ادامه داد: ولایت مداری یعنی اطاعت از رهبری با جان و دل و این به معنا بیمه کردن انقلاب اسلامی است.


امام جمعه اهل سنت آق قلا:

حضور حماسی 24 خرداد لبیک به ندای رهبری بود


 آخوند میرزاعلی امام جمعه اهل سنت آق قلا در پیامی ضمن تقدیر و تشکر از ملت قهرمان ایران، مردم متعهد استان گلستان اعم از شیعه و سنی و مخصوصاً مردم شهرستان آق قلا، حضور پرشکوه ملت ایران را در انتخابات 24 خرداد ماه، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی نامید و گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی نشان دادند تا پای جان در کنار رهبری عزیزشان ایستاده اند و در هر زمان و هر کجا به ندای رهبرشان لبیک خواهند گفت.

آخوند میرزاعلی حضور پر شکوه ملت ایران در پای صندوق های رای را پاسخ به ندای رهبر در ایجاد حماسه سیاسی نامید و این حماسه را به همگان تبریک گفت.

مرکز اسلامی شمال کشور:

دشمن در برابر بصیرت، هوشیاری و ولایت مداری ایرانیان همچنان مغلوب مطلق است


مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در بیانیه ای از حضور حماسی، گسترده، پرشور و دشمن شکن ملت غیور ایران اسلامی در انتخابات 24 خرداد تشکر و قدردانی کرد.


در این بیانیه آمده است، حضورحداکثری، حماسی، پرشور، دشمن شکن و اعجاب انگیز ملت ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، در شرایطی که رسانه های استکباری و صهیونیستی با طراحی سناریوهای حیله گرانه خود تلاش گسترده ای را برای دلسرد کردن مردم انجام دادند، نشان داد که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی در برابر بصیرت، هوشیاری و ولایت مداری ایرانیان همچنان مغلوب مطلق و رسوای افکار عمومی جهانیان است.

 

در ادامه این بیانیه آمده است، بی تردید این حماسه بی نظیر، ماندگار و الهام بخش که در لبیک به ندای ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رقم خورد، برجسته تر از هر واقعیت دیگری عهد و پیمان ملت عظیم الشان ایران با آرمان های امام راحل و شهیدان همیشه جاوید و عشق و دلدادگی آنان به انقلاب، نظام اسلامی و رهبری معظم را فریاد زد.

 

مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با قدردانی و تشکر متواضعانه از ملت مومن، انقلابی، شجاع و مصمم ایران و مردم شهید پرور استان گلستان اعم از شیعه و سنی، آنان را حماسه سازان واقعی ایران سرافراز نامیده و این حماسه سیاسی را به رهبرمعظم انقلاب و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت می گوید./950/د101/ش

ارسال نظرات