۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۷۱۳۴۰
مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت اهواز:

شعبان ماه خرسندی اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت اهواز با بیان این که شعبان ماه تجلی عظمت اسلام است، گفت: شعبان ماه شادی و خرسندی اهل بیت است.
 مدير حوزه علميه سفيران هدايت اهواز

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که ماه شعبان یکی از بزرگ ترین ماه های الهی در اسلام است، اظهار داشت: بزرگی و عظمت دین مبین اسلام در ماه مبارک شعبان تجلی می شود.

وی با بیان این که برای بهرمندی از ماه شعبان باید اعمالی در این ماه الهی صورت گیرد، تصریح کرد: کتاب مفاتیح الجنان بزرگ ترین گنجینه ای است که علاقه‎مندان به قرب الهی با مراجعه به این اثر فاخر می توانند اعمال ماه های قمری به ویژه ماه شعبان و رمضان را به جا آورند.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت اهواز در ادامه سخنانش تأکید کرد: با توجه به روایات اهل بیت(ع) ماه شعبان ماه شادی و خرسندی آل پیامبر(ص) است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که دو ماه رجب و شعبان مقدمه ای برای ورود به ماه الهی رمضان هستند، اظهار داشت: انسان باید جایگاه و منزلت خویش را در سه ماه ضیافت الهی بشناسد؛ چرا که توجه و عنایات خداوند متعال در ماه های رجب، شعبان و رمضان به بشر بیشتر می شود.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت اهواز با تأکید بر چگونگی انجام اعمال و کارها در ماه شعبان گفت: انسان باید اعمال و کارهای خویش را به شکلی انجام دهد تا مهیای ورود به ماه مبارک رمضان باشد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که ماه شعبان مقدمه ای برای ورود به ماه مبارک رمضان است، خاطرنشان کرد: حضور ذهن و توجه به نعمت های الهی در ماه شعبان ورود به ماه مبارک رمضان را برای انسان مسلمان ملموس و رضایت بخش می کند./9458/ت303/غ

ارسال نظرات