۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۶۹۴۳۱
امام جمعه آمل:

مردم به دنبال اصلح گزینی در میان نامزدهای انتخابات باشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که مردم به دنبال اصلح گزینی در میان نامزدهای انتخابات باشند، گفت: شورای نگهبان هشت نفر را تایید صلاحیت کرده است که باید در تلاش باشیم تا فرد اصلح و صالح تر را انتخاب کنیم.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان با بیان این که پوشش تقوا می تواند انسان را به مراتب والا رسانده و سبب تعالی او شود، گفت: انسان باید در تلاش باشد تا تقوا را به نحو ارزنده ای در وجود خود نهادینه کند.

 

وی با اشاره به این که پیامبر گرامی اسلام فرمود قرآن حبل الله و امیر مؤمنان حبل الناس است، بیان داشت: درود بر ما امتی که به این دو ریسمان چنگ زده ایم و امیدواریم در این تمسک افتراقی پیش نیاید.

 

امام جمعه آمل با بیان این که امام علی(ع) مستحق جانشینی بود و باید پرچم امامت را به دوش می کشید، ادامه داد: امام علی با وجود شجاعت فراوان لشکر کشی نکرده و صبر فراوانی داشت تا وحدت بین مسلمانان حفظ شود و تفرقه ای به وجود نیاید.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که ملل اسلامی باید با هم متحد شده و بر سر مشترکات هم کنار بیایند، گفت: همه باید با  پرچمی واحد در مسیر تعالیم دین مبین اسلام حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: هیچ کسی خبر ندارد چه کاری برای او پیش می آید و انسان باید مراقب باشد تا در زندگی ریزش نداشته و در تمام لحظه ها با اهتمامی ارزنده ای حرکت کند.

 

وی با بیان این که انسان باید مراقب اعمال خود باشد تا اعمال حسنه او در بین راه از بین نرود، ادامه داد: انجام چنین اموری هنر می خواهد که انسان باید به آن توجه کند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که دنیا دارد انتخابات ما را رصد می کند، گفت: نباید کاری انجام دهیم تا سبب شادی دشمنان شود و همه تلاش ما باید در راستای نابودی برنامه های دشمنان باشد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که همگان باید با بصیرت ارزنده ای در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند، بیان داشت: مشارکت گسترده مردمی به دشمنان نشان خواهد داد که برنامه های آنان تاثیری در اراده ملت ایران ندارد.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که مردم به دنبال اصلح گزینی در میان نامزدهای انتخابات باشند، گفت: شورای نگهبان هشت نفر را تایید صلاحیت کرده است که باید در تلاش باشیم تا فرد اصلح و صالح تر را انتخاب کنیم.

 

وی با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: حضرت امام خمینی(ره) حق بزرگی بر گردن ما دارند که اگر در این راه کفران کنیم مقصر هستیم.

 

امام جمعه آمل ادامه داد: امام خمینی(ره) با قلبی آرام و ضمیری روشن از میان ما رفت که نام و یاد ایشان برای همیشه جاوید خواهد بود./950/پ201/ش

ارسال نظرات