۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۶۷۲۸۱
در مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین اهواز؛

آزمون ورودی مقطع دکترای رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر آموزش مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین(ع) اهواز از پذیرش 10 نفر در مقطع دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی، و کلام شیعه گرایش امامت در این مؤسسه خبر داد.
مؤسسه آموزش عالي اميرالمؤمنين(ع)

حجت الاسلام جاسم موسی پور، مدیر آموزش مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین(ع) اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری این مؤسسه اظهار داشت: بیش از 35 نفر ویژه رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی در مقطع دکتری از سوی سازمان سنجش برای شرکت در مصاحبه به مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین(ع) معرفی شدند که آزمون این رشته صبح امروز در این مؤسسه برگزار شد.

وی با بیان این که از این تعداد 3 نفر در مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین(ع) اهواز پذیرش خواهند شد، تصریح کرد: این سه نفر در روند مصاحبه در مؤسسه پذیرفته خواهند شد.

حجت الاسلام موسی پور با اشاره به پذیرش دانشجو در رشته کلام شیعه گرایش امامت مقطع دکتری بیان داشت: از 70 نفر معرفی شده به این مؤسسه، 7 نفر در مقطع دکتری این رشته پذیرفته می شوند.

مدیر آموزش مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین(ع) اهواز به ملاک و معیار هایی که در مصاحبه از دانشجویان پذیرفته شده در آزمون صورت می گیرد اشاره و خاطرنشان کرد: پرسش های مصاحبه رشته فقه از اصول، فقه و مکالمه عربی هستند و سوابق علمی و پژوهشی داوطلب نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان این که مصاحبه رشته کلام شیعه گرایش امامت 13 خردادماه برگزار می شود، افزود: داوطلبان در این رشته باید به پرسش هایی در زمینه های تاریخ، کلام، فقه و مکالمه عربی پاسخگو باشند؛ همچنین در این رشته نیز سوابق علمی و پژوهشی داوطلب مورد بررسی قرار می گیرد.

حجت الاسلام موسی پور در ادامه همچنین با بیان این که مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین(ع) اهواز اهداف مهم منطقه ای و بین المللی دارد، تأکید کرد: برای این که دانشجویان جهت تبلیغ به مناطق مختلف کشور و خارج از آن اعزام شوند، پیش نیاز این اعزام ها مسلط بودن به یکی از زبان های زنده دنیا است.

مدیر آموزش مؤسسه آموزش عالی امیرالمؤمنین(ع) در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای این مؤسسه به نشانی www.amiralmoemenin.ac.ir مراجعه کنند./9458/ت302/غ

ارسال نظرات