۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۶۶۵۱۷
سید علی فضل الله:

علما با صدور فتواهای قاطع با تروریسم مقابله کنند

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه بیروت خواستار صدور فتواهای قاطع از سوی علما و شخصیت‌های دینی جهان اسلام برای مبارزه با تروریسم شد.
سيد علي فضل الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدعلی فضل الله خطیب جمعه بیروت، انفجارهای تروریستی شهر الریحانیه ترکیه که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از مردم بی‌گناه این کشور شد را محکوم کرد.


وی این انفجارها را اقدامی وحشیانه و جنایتکارانه توصیف کرد و گفت: جدا از اینکه چه کسی عامل این انفجارهای تروریستی است، نفس این اقدام حرام و غیر انسانی است.


حجت الاسلام فضل الله از علما و شخصیت‌های دینی خواست که فتواهای قاطعی را برای محکومیت و جلوگیری از تکرار این انفجارهای تروریستی صادر کنند.


وی افزود: این فتواها باید این جنایت ها را بدون در نظر گرفتن مکان وقوع عملیات تروریستی؛ خواه در کشورهای اسلامی و یا غیر اسلامی، محکوم کند.


این عالم لبنانی خاطرنشان ساخت: همگان باید در مقابل این اقدام‌های تروریستی موضع گیری کرده و سعی در ترویج فضای همزیستی و محبت در جامعه داشته باشند.

 

گفتنی است در انفجارهای تروریستی که روز شنبه شهر مرزی الریحانیه ترکیه را لرزاند ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند، هنوز گروه خاصی مسؤولیت این انفجارها را به عهده نگرفته است./983/ب902/د

ارسال نظرات