۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۶۵۶۱۹

دانشجویان اهوازی در اعتراض به نبش قبر «حجربن عدی» تجمع کردند

خبرگزاری رسا ـ تجمع اعتراض آمیز اساتید و دانشجویان دانشگاه های اهواز در اعتراض به نبش قبر «حجربن عدی» از یاران با وفای پیامبر اکرم(ص) مقابل ساختمان دانشکده ادبیات اهواز برگزار شد.
تجمع دانشجويان خوزستان در محکوميت هتک حرمت به مرقد حجر بن عدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، تجمع اعتراض آمیز اساتید و دانشجویان دانشگاه های اهواز، پیش از ظهر امروز در اعتراض به نبش قبر «حجربن عدی»، از یاران با وفای پیامبر اکرم(ص) مقابل ساختمان دانشکده ادبیات اهواز برگزار شد.

در این تجمع دانشجویان با سر دادن شعار های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر وهابی» تخریب بارگاه و هتک حرمت حجر بن عدی را محکوم کردند.

در ابتدای این مراسم یکی از طلاب حوزه علمیه خوزستان در سخنانی جنایت خبیثانه وهابیت را سرچشمه بدی های استکبار جهانی عنوان کرد و بیان داشت: رژیم غاصب اسراییل از سرکرده های این جنایت بزرگ است.

وی با بیان این که انتشار و گسترش اسلام با جنایت فرقه وهابیت متوقف نمی شود، تأکید کرد: دشمنان با هیچ ترفندی نمی توانند اسلام را از صفحه روزگار محو کند و گسترش اسلام با الطاف الهی ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در پایان این تجمع بیانیه جامعه دانشگاهیان دانشگاه های اهواز در محکومیت هتک حرمت قبر صحابه پیامبر قرائت شد./9458/پ203/غ

 

ارسال نظرات