۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۶۳۳۷۲

فعالیت سایت معاونت تهذیب کردستان به زبان‎های فارسی و کردی

خبرگزاری رسا ـ معاونت تهذیب استان کردستان از راه‌اندازی سایت به زبان کردی و فارسی حاوی مباحث اخلاقی و معارف اهل‌بیت(ع) خبر داد.
معاونت تهذيب حوزه هاي علميه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حجتالاسلام احمد بیرامیان، مسؤول سایت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان کردستان گفت: این سایت حاوی اخبار و رویدادهای حوزه علمیه استان و مباحث اخلاقی و مطالب اخلاقی و معارف اهل‌بیت(ع) به دو زبان کردی و فارسی است.

وی افزود: با توجه به حجم فعالیتهایی که در این عرصه انجام میشد، جای خالی چنین سایتی در استان احساس میشد و به همین دلیل معاونت تهذیب حوزه علمیه استان کردستان اقدام به راهاندازی آن در فضای وب کرده است.

مدیر سایت معاونت تهذیب استان کردستان یادآور شد: در جلسه مدیران مدارس علمیه به اتفاق مدیران تصویب شد که هر مدرسه رابط خبری جهت ارسال خبر به این سایت معرفی کرده و از این پس اخبار مدارس در این سایت ارایه شود.

وی گفت: خوشبختانه این سایت در مدت کم فعالیت، جای خود را در بین سایتهای مرتبط با مرکز مدیریت حوزه باز کرده و از پربازدیدترین سایتهای حوزه به شمار میرود.

مدیر سایت اینترنتی معاونت تهذیب حوزه علمیه کردستان اظهار داشت: خلأیی که در حوزه علمیه این استان در بحث اطلاع‌رسانی وجود داشت، موجب ایجاد ذهنیت منفی در فعالان مذهبی درباره کم کاری مسؤولان حوزه استان میشد و قطعا با اطلاع‌رسانی مناسب این سایت این فضای ذهنی بهبود مییابد، چرا که فعالیتهای حوزه باید به شکل صحیحی به مردم منتقل شود تا دیگران در معرض این فعالیتها قرار گیرند.

حجت‌الاسلام بیرامیان افزود: این سایت دارای صفحات مختلف و متنوعی است که از جمله آن‌ها میتوان به صفحات اختصاصی مدیریت استان، معاونتهای مختلف، صفحه مخصوص مدارس استان، گفت‌وگوهای اختصاصی، اخبار حوزه استان، دانلود سخنرانی مقام معظم رهبری و دانلود جلسات اخلاق، گزارشات تصویری و گالری عکس، مقالات متنوع مذهبی و اجتماعی اشاره کرد.

وی گفت: این سایت در آینده نزدیک یکی از محوریترین سایتهای فرهنگی و حوزوی در استان کردستان در زمینه ارایه فعالیتها و خدمات حوزه و همچنین نشر معارف اهل‌بیت(ع) می‌شود.

گفتنی است، علاقمندان برای استفاده از این سایت به آدرس«http://www.kurd.tahzib-howzeh.com» مراجعه کنند./993/د102/ن

ارسال نظرات