۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۶۳۲۲۱
عسگر اولادی:

نباید با یک خواب احساس تکلیف کرد/ تنها هفت نفر از کاندیداها مقبولیت مردمی دارند

خبرگزاری رسا ـ حبیب الله عسگر اولادی با بیان این که تنها هفت نفر از بین افرادی که اعلام کاندیداتوری کرده اند،‌ مقبولیت مردمی دارند، گفت: نباید بعضی افراد خیلی زود با یک خواب و یا پیشنهاد احساس تکلیف کنند.
عسگر اولادي، عضو شوراي مركزي مؤتلفه اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حبیب الله عسگر اولادی ظهر امروز در حاشیه برگزاری همایش ملی سبک زندگی که در اردوگاه شهید رجایی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار رسا درباره کثرت کاندیدا در اردوگاه اصواگریان، گفت: حضور گسترده اصولگرایان در میدان رقابت انتخاباتی بد نیست.

 

عسگر اولادی به جریان فتنه در انتخابات سال 88 اشاره کرد و افزود: پس از انتخابات سال 88 آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی فتنه هایی را درکشورمان طراحی کردند و افرادی نیز اجرا کننده طراحی های دشمنان بودند و هنوز هم این تعداد افراد تمایل دارند رییس جمهور شوند که این نکته مثبتی است.

 

وی با بیان این که کسانی که نامزد می شوند نباید صرفاً نزدیکان خود را به میدان بیاورند، تصریح کرد: این اقدام، نیروی نظام را به هدر داده و هزینه های انتخابات را نیز افزایش می دهد.

 

عسگر اولادی ادامه داد: کسانی که وارد عرصه انتخابات می شوند باید افزون بر مشروعیت، مقبولیت نیز داشته باشند و از بین نامزدهایی که اعلام آمادگی کردند کمتر از هفت نفر از آنها مقبولیت کلی بین مردم دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: نباید بعضی افراد خیلی زود با یک خواب و یا پیشنهاد احساس تکلیف کنند.

 

وی همچنین در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار رسا که در خصوص جریان انحرافی و گروه های اصلاح طلب در جامعه پرسیده بود، نیز گفت: دوست ندارم علیه کسی و یا جمعی حرفی بزنم چرا که نه امام خمینی(ره) و نه مقام معظم رهبری چنین اجازه ای نمی دهند.

 

عسگر اولادی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: اما نظر سنجی های قبل از انتخابات مقبولیت گروه ها و افراد را مشخص خواهد کرد.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که ما با جبهه پایداری نیز صحبت کردیم، افزود: اعتقاد داریم که اگر شخصی جدیدی در جبهه اصولگرایی با مقبولیت بالاتری وارد  عرصه شد دیگران به نفع او کنار روند و از او حمایت کنند.

 

عسگر اولادی همچنین فضای احتمالی پس از انتخابات را خوب ارزیابی کرد و گفت: فرمان انقلاب و نظام در دستان با کفایت رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ما هیچ نگرانی در این خصوص نداریم، هر چند باید هوشیار باشیم چون شیاطین بیکار نخواهند نشست./950/پ202/ج

ارسال نظرات