۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۱۶۲۷۹۷
امام جمعه آمل:

تلاش سپاه در حفاظت از دستاوردهای انقلاب ارزنده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که امام خمینی(ره) به شورای انقلاب دستور داد تا سپاه پاسداران تشکیل شود، گفت: تلاش سپاه پاسداران در حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ارزنده است.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که امام خمینی(ره) به شورای انقلاب دستور داد تا سپاه پاسداران تشکیل شود، گفت: تلاش سپاه پاسداران در حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ارزنده است.

 

وی ادامه داد: سپاه پاسداران با صداقت و دلاورمردی اقدامات و تلاش های والایی داشته است که باید قدردان این عزیزان باشیم.

 

امام جمعه آمل با بیان این که نیروهای مسلح ما به زیبایی درخشیدند و تلاش وافری را داشته اند، ادامه داد: امروز به چنان قدرت و عظمتی دست یافتیم که دشمنان از سپاه و ارتش ما هراس دارند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که باید به خواسته قرآن کریم عمل شده و هر چه نیرو داریم فراهم شود، بیان داشت: دیروز اسب سورای و تیراندازی بود که پیامبر گرامی اسلام فرمود باید در این راستا تلاش شود اما امروز باید از جنگنده ها و موشک ها استفاده کرده و آمادگی لازم را برای خود فراهم کنیم.

 

استاد حوزه علمیه آمل گفت: باید همیشه قدردان زحمات و تلاش های سپاهیان بوده و از خداوند منان می خواهیم که این مجموعه ارزشمند در همه صحنه ها موفق و پیروز باشند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که تحریم های دشمنان سبب پیشرفت انقلاب اسلامی شد، بیان داشت: چون در سختی افتادیم لیاقت پیدا کرده و استعدادهای خود را شکوفا کردیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که ما موشک و جنگنده برای دفاع از خود می سازیم و بر خلاف دیانت آن را بر سر انسانی شلیک نمی کنیم، ادامه داد: در امور مختلف پیشرفت های ارزنده ای داشتیم که باید آن را قدر بدانیم./950/ت302/ب

ارسال نظرات