۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۶۲۴۷۸
مدیر مدرسه علمیه زینب کبری خبر داد:

برگزاری اردوی فرهنگی، تفریحی به مناسبت روز معلم و روز زن

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه زینب کبری(س) تهران از برگزاری اردوی فرهنگی، تفریحی به مناسبت روز معلم و روز زن با حضور استادان و طلاب این مدرسه علمیه خبر داد.
برگزاری اردوی فرهنگی، تفریحی به مناسبت روز معلم و روز زن

خانم هراتیان نژادی، مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب کبری(س) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این‌که «انتخاب چنین روزی به عنوان روز زن به معنی انتخاب زیباترین ، متعالی ترین و مقدس ترین الگو برای زنان مسلمان بلکه زنان همه جهان است.» از برگزاری مراسم جشن روز زن و روز معلم در این مدرسه علمیه خبر داد.

وی در ادامه افزود: آیین بزرگداشت روز زن و یاد خاطره استاد والا مقام علامه شهید مرتضی مطهری، قدردانی از زحمات استادان مجرب و کادر زحمتکش این مدرسه ‌در جهت گرامیداشت مقام معلم و جبران گوشه‌ای از خدمات این بزرگواران مهم و ضروری است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب کبری(س) گفت: به مناسبت روز زن و روز معلم اردوی فرهنگی، تفریحی دشت بهشت واقع در کرج برای دوازدهم اردیبهشت تدارک دیده شده است.

هراتیان نژادی در پایان با بیان این‌که این اردو موقعیت بسیار خوبی برای ایجاد ارتباط صمیمی‌تر بین طلاب و اساتید و ارتقاء هرچه بهتر کیفیت اخلاقی و تحصیلی طلاب است اظهار داشت: به منظور ایجاد انگیزه مضاعف و آمادگی طلاب برای امتحانات نیم‌فصل دوم سال تحصیلی، طلاب نیز همراه با اساتید به اردو فراخوان شده اند./9596/ت302/ص

ارسال نظرات