۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۱۵۹۸۵۱
حجت الاسلام خرسند:

آیت الله موسوی لاری در عین گمنامی برای اهل بصیرت شناخته شده بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کازرون با بیان این که برخی سر و صدایشان بیش از کارهایی است که انجام می دهند، گفت: مرحوم آیت الله موسوی لاری برخلاف این افراد هیچ گاه به دنبال مطرح کردن خود و کسب شهرت نبود.
حجت الاسلام محمد خرسند

حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مرحوم آیت الله سید مجتبی موسوی لاری را شخصیتی پرکار، مخلص، بی ادعا و گمنام توصیف کرد و اظهار داشت: شاید افراد بسیاری باشند که سر و صدایشان بیش از کاری باشد که انجام داده اند اما ایشان هیچ گاه دنبال مطرح کردن خود، کسب شهرت و آوازه نبود؛ کمتر افرادی داریم که این چنین باشند.


وی با بیان این که آیت الله لاری با وجود شخصیت برجسته علمی و فرهنگی، گمنام بود گفت: با همه این اوصاف ایشان برای اهل بصیرت و خرد چهره ای شناخته شده و معروف بودند.


امام جمعه کازرون پر کاری مرحوم آیت الله موسوی لاری را مثالزدنی دانست و ابراز داشت: عملکرد ایشان با امکانات محدودی که در اختیار داشت قابل مقایسه با کار چندین وزارت خانه بود.


حجت‌الاسلام محمد خرسند با اشاره به تعابیری که رهبر معظم انقلاب در توصیف شخصیت مرحوم آیت الله موسوی لاری داشتند، گفت: تجلیل رهبر معظم انقلاب از این شخصیت بزرگ نشانه عظمت این انسان وارسته و بزرگوار است.


وی با اشاره به اهمیت و اثر بخشی کتاب های گوناگونی که از ایشان منتشر شده است، اضافه کرد: انتشار این آثار به زبان های مختلف زنده دنیا، هزاران نفر را با اسلام و اهل بیت(ع) آشنا و زمینه گرویدن آنها به اسلام و تشیع را فراهم کرد.

 

امام جمعه کازرون مرحوم آیت الله موسوی لاری را شخصیتی کم نظیر دانست و گفت: عمر ایشان بسیار پر برکت بود خصوصا در معرفی اسلام به خارج از کشور بسیار پر ثمر بودند بودند؛ مشتاقان دریافت حقیقت توانستند از آثار ایشان بسیار بهره ببرند./928/ت302/ج

ارسال نظرات