۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۵۸۲۴۷
در رادیو معارف بررسی می‌شود؛

مطالبات رهبر معظم انقلاب از دست اندرکاران جشنواره فیلم عمار

خبرگزاری رسا ـ مؤلفه‌های سینمای دینی و انقلابی در برنامه زنده «گفت و شنود» با حضور مسئولین و داوران جشنواره فیلم عمار بررسی می‌شود.
مطالبات رهبر معظم انقلاب از دست اندرکاران جشنواره فيلم عمار
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، احمد عارف‌خانی مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف با اشاره به دیدار اخیر برگزیدگان جشنواره مردمی فیلم عمار با رهبر معظم انقلاب در اولین روز اسفند، از بررسی انتظارات مطرح شده ایشان در این نشست خبر داد.
وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب در این دیدار بیانات و مطالب بسیار مفیدی را برای ادامه کار سینمای دینی و انقلابی مطرح کردند، گفت: رادیو معارف در برنامه زنده «گفت و شنود» مورخ 11 اسفند، با دعوت از آقایان؛ ابراهیم فیاض استاد دانشگاه و کارشناس رسانه و مطالعات فرهنگی، حامد بامروت نژاد مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم عمار، محمد تقی رحمتی یکی از برگزیده جشنواره و خانم انسیه شاه حسینی از کارگردانان سینمای دفاع مقدس، به بررسی و واکاوی مطالبات مقام معظم رهبری از سینمای دینی و انقلابی می‌پردازد.
خاطر نشان می‌شود برنامه زنده «گفت و شنود» کاری از گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف است که به تهیه‌کنندگی محمد حسن جلالی و اجرای جواد امامی روزهای شنبه ساعت 16 تقدیم شنوندگان فرهیخته معارف‌جو می‌شود./9191/د102/ن
ارسال نظرات