۰۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۵۷۶۰۲
آیت الله طبرسی:

طعم تحریم و تهدید دشمن برای ملت ایران جدید نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با اشاره به این که ملت ایران 34 سال از طعم تحریم و تهدید را چشیده اند و هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی آنها نخواهند شد، بیان داشت: این ملت با وحدت و همدلی دشمنان را نا امید خواهند کرد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان بر ضرورت نظارت بیشتر مسؤولان بر بازار در آستانه سال جدید تأکید کرد و گفت: متولیان بازار باید از همه ظرفیت های موجود در جهت کنترل بازار شب عید استفاده کنند.

 

وی با تأکید بر مهار گرانی ها در کشور از سوی متولیان بازار، خاطرنشان کرد: در آستانه شب عید نباید شاهد افزایش قیمت مایحتاج مردم باشیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که مسؤولان باید برای کنترل گرانی و رفع بیکاری و تورم چاره اندیشی کنند، تصریح کرد: رفع دغدغه های مردم باید مهم ترین رسالت مسؤولان باشد.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمنان تلاش می کنند با تشدید تحریم ها در آستانه انتخابات حضور مردم را در کمرنگ کنند، بیان داشت: همه تلاش غرب ایجاد فاصله میان مردم و حکومت اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که تلاش مستکبران برای انزوای نظام مقدس جمهوری اسلامی بی فایده است، تصریح کرد: مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه کشورمان با صلابت در برابر توطئه افکنی های دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که ملت ایران 34 سال از طعم تحریم و تهدید را چشیده اند و هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی آنها نخواهند شد، بیان داشت: این ملت با وحدت و همدلی دشمنان را نا امید خواهند کرد.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمنان پس از ناکامی در بخش های دیگر امروز به جنگ اقتصادی با ایران اسلامی روی آورده است، گفت: آنها تلاش می کنند با تشدید تحریم ها جلوی پیشرفت نظام اسلامی را بگیرند که این تلاش مذبوح نیز با شکست مواجه خواهد شد.

 

وی با تأکید بر حفظ وحدت و همدلی مسؤولان برای کنترل وضع اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: مدیران کشور باید با پرهیز از هر گونه اختلاف و تفرقه تنها در پی رفع دغدغه های مردم باشند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت بهره گیری مسؤولان از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری باید در اولویت برنامه های مسؤولان کشور قرار گیرد.

 

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی در همه صحنه های این انقلاب بی نظیر و با صلابت حضور داشتند، ادامه داد: حماسه آفرینی 22 بهمن امسال مردم ولایت مدار ایران اسلامی نیز گوشه ای اقتدار و عظمت ملت ایران اسلامی بود.

 

امام جمعه ساری با بیان این که رهبر معظم انقلاب هرگونه بداخلاقی را خلاف شرع دانستند، گفت: مسؤولان نباید با اختلاف های بی مورد زمینه تشنج در کشور را فراهم کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله پیشنهاد مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: حرف و عمل آمریکایی سرشار از تناقض است و هیچ گاه آنها صداقت گفتار نداشتند.

 

وی ایمان دینی را مهم ترین عامل ایستادگی ملت ایران در برابر فشارهای قدرت های جهانی دانست و خاطرنشان کرد: امروز دیگر دوران قدرت نمایی آمریکا به پایان رسیده است و شاهد گسترش اسلام حقیقی در دنیا هستیم./950/پ201/س

ارسال نظرات