۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۱۵۶۵۵۷

گامی دیگر درسقوط فرهنگی غرب

خبرگزاری رسا _ صدها هزار نفر از فرانسویان در مخالفت با قانون ازدواج همجنس گرایان به خیابانها آمدند.
مخالفت فرانسويان با قانون همجنس گرايي

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه بی بی سی در خبری اعلام کرد پارلمان فرانسه قانون بحث برانگیز ازدواج همجنس گرایان را تصویب کرده است.
در صورت تصویب نهایی این قانون، از این پس همجنس گرایان می توانند، ازدواج کرده و فرزندی را نیز قبول کرده و بزرگ نمایند.


فرانسوا اولاند در زمان انتخابات ریاست جمهوری وعده داد که درصورت پیروزی در انتخابات ضمن حمایت از همجنس‌گرایان، این قانون را تصویب و اجرایی خواهد کرد.

در حالی که رسانه های وابسته به دولت های غربی همچون بی بی سی تلاش می کنند شمار مخالفان این قانون را محدود نشان دهند اما براساس گزارش های رسانه های اجتماعی شمار این معترضان به صدها هزار نفر می رسد.


صدها هزار نفر از فرانسویان در مخالفت با این قانون، با برپایی تظاهراتی از مجلس این کشور خواستند قانون ازدواج همجنس گرایان را حذف نماید. مخالفان اعلام کردند، این لایحه به بنیان زندگی اجتماعی و مفهوم خانواده ضربه می‌زند، گفتند، داشتن پدر و مادر حق اساسی کودکان است.
در صورت تصویب نهایی این قانون، فرانسه به جمع کشورهای حامی همجنس گرایی همانند، هلند، بلژیک،دانمارک، پرتغال، نروژ، اسپانیا و سوئد خواهد پیوست.
همجنس گراها در غرب تلاش می کنند رفتار ناهنجار اخلاقی خود را به صورت یک جنبش درآورند. آنها مخالفت با همجنسگرایی را به منزله عقب افتادگی و تبعیض علیه همجنس گراها می دانند و حمایت از همجنسگرایی را مترادف روشنفکری جلوه می دهند./9161/خ

ارسال نظرات