۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۱۵۶۰۴۳
امام جمعه اردبیل:

انقلاب اسلامی بدخواهان اسلام را به استیصال کشانده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین عاملی با بیان این‌که انقلاب اسلامی به معضلی برای وجود نامبارک رژیم های جعلی و مستکبر تبدیل شده است، گفت: انقلاب اسلامی بشریت را از خواب غفلت بیدار کرد.
انقلاب اسلامي ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، روز گذشته در یادواره شهدای روستای حکیم قشلاقی عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی را مرهون جانفشانی شهدا دانست و اظهار داشت: امام راحل به حق فرمودند؛ ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد، ملت‌هایی که امروز اسیر یوغ استکبار شده‌اند، از فرهنگ ایثار و شهادت منحرف شده و آموزه های اسلامی را فراموش کرده‌اند.

 

وی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران احیاگر اصول فراموش شده اسلام در نظام مادی‌گرای غرب و شرق بود، خاطرنشان کرد: در شرایطی که غرب فریاد لیبرال دموکراسی سر می داد و شرق بر ابرقدرتی نظام کمونیستی تأکید داشت، انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر آیات قرآن و آموزه های اسلام به پیروزی رسید و موج جدیدی در دنیا به راه انداخت.

 

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که بیداری اسلامی در منطقه و حتی کشورهای غربی نشأت گرفته از نفوذ آرمان های اصیل انقلاب اسلامی ایران است، گفت: انقلاب اسلامی بشریت را از خواب غفلت بیدار کرد و کرامت حقیقی انسان را یادآور شد و نهایت بشر آزاده را از قیومیت استکبار خارج کرد.

 

امام جمعه اردبیل خون شهدا انقلاب اسلامی را منشأ تحول‌ اسلامی در جهان دانست و گفت: امروز نظام اسلامی ایران علیرغم توطئه‌های روزافزون دشمنان نه تنها در 34 سال گذشته ذره‌ای از اصول خود منحرف نشده است، بلکه قدرتمندانه در مسیر عزت و تعالی پیش می رود،  ایران امروز در یک جهش واقعی و رسیدن به نقطه اقتدار حقیقی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با تأکید بر این‌که انقلاب ملت ایران تمام بدخواهان اسلام را به استیصال کشانده است، گفت: تمامی تهدیدها، تحریم‌ها، کارشکنی‌ها و سیاست های دوگانه غرب علیه ایران نشان از درماندگی آنان در مواجه با اصول و آرمان های انقلاب اسلامی ایران است، امروز انقلاب اسلامی به معضلی برای وجود نامبارک رژیم های جعلی و مستکبر تبدیل شده است.

 

وی با تشریح برکات خون شهدا در سه دهه گذشته یادآور شد: ایران تنها کشوری است که با تکیه بر دانش بومی و توانمندی داخلی توانست علیرغم سنگ‌اندازی های غرب مسیر عزت را سپری کند و تبدیل به ابرقدرت واقعی شود، امروز دشمنان چاره‌ای جز تفرقه‌افکنی و راه اندازی جنگ روانی و فرهنگی علیه نظام اسلامی ایران ندارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل خواستار وحدت و همدلی مردم و مسؤولان برای غلبه بر مشکلات داخلی و اقتصادی شد و گفت: دشمنان بدانند ملت در راهپیمایی 22 بهمن یکپارچه در صحنه حاضر شده و تودهنی محکمی به نظام‌های استکباری خواهند زد، 22 بهمن شاهد رویش جوانه‌های امید در دل انقلابیون کشورهای اسلامی نیز خواهیم بود./9352/پ203/ب

ارسال نظرات