۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۵۵۸۹۴
حجت الاسلام نبویان:

رییس جمهور آینده مطیع محض رهبری باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: احمدی نژاد و لاریجانی باید به دلیل حوادث روز یک شنبه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی از ملت ایران عذرخواهی کنند.
حجت الاسلام نبويان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام سیدمحمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس روز گذشته در نشستی با موضوع انقلاب اسلامی، بایدها و نبایدها در گرگان، اسلام ناب را موجب عزت و عظمت ملت ها دانست و خاطرنشان کرد: مردم غزه نیز در سایه عظمت اسلام توانستند در برابر ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ هشت روزه پیروز شوند.

 

حجت الاسلام نبویان با بیان این که همه تلاش استکبار جهانی از بین بردن اسلام ناب است، ادامه داد: آنها به این نتیجه رسیدند که برای تاراج سرمایه های ملت های مسلمان باید ریشه اسلامی خواهی را بزنند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که امروز اسلام ناب جهانی شده است، ادامه داد: گسترش اسلام و تفکرات اسلام خواهی درجهان استکبار را هراسان کرده است.

 

وی همچنین به پیشرفت های نظام اسلامی در حوزه علمی و آموزشی اشاره کرد و با بیان این که تا قبل از پیروزی انقلاب کل دانشجویان کشور حدود 180 هزار نفر بود، ادامه داد: امروز شاهد تحصیل چهار میلیون و 400 هزار دانشجو در کشور هستیم  واین افتخار بزرگی برای نظام است.

 

حجت الاسلام نبویان با بیان این که جمهوری اسلامی ایران در تولید علم جزء 16 کشور جهان است، ادامه داد: امروز پیشرفت نظام اسلامی در عرصه جهانی موجب تحیر دشمنان نظام شده است.

 

وی با بیان این که امروز به برکت خودباوری که انقلاب اسلامی در ملت ایران ایجاد کرد شاهد افتخار آفرینی دانشمندان ایرانی در عرصه های علمی هستیم، خاطرنشان کرد: همه این پیشرفت ها در سایه انقلاب اسلامی ایران به دست آمده است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دستیابی به این پیشرفت های خیره کننده در شرایط سخت تحریم ها حاصل شده است، بیان داشت: این رشد همه جانبه موجب تحیر دشمنان انقلاب شده است.

 

وی با اشاره به این که امروز شاهد ساخت هواپیماهای فوق پیشرفته از سوی متخصصان جوان ایرانی هستیم، ادامه داد: جوانان متخصص ایرانی توانستند با خودباوری در بسیاری از عرصه های علمی کشور را خودکفا کنند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت کنار گذاشتن اختلاف از سوی مسؤولان تأکید کرد و گفت: مسؤولان باید با تقویت وحدت و برادری برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

 

حجت الاسلام نبویان در ادامه سخنان خود جلسه استیضاح وزیر کار را یک شنبه سیاه مجلس شورای اسلامی توصیف کرد و با بیان این که حوادث آن روز دل همه مؤمنان را به درد آورد، ادامه داد: باید به جای پرداختن به مسائلی همچون استیضاح به فکر حل مشکلات و دغدغه های مردم  باشیم.

 

وی همچنین تأکید کرد: احمدی نژاد و لاریجانی باید به دلیل حوادث روز یک شنبه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی از ملت ایران عذرخواهی کنند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمنان با تشدید تحریم ها تلاش می کنند نگاه مردم را نسبت به دولت تغییر دهند و زمینه بازگشت مردم به دوران اصلاحات فراهم کند، گفت: دشمنان نظام دست از تحریم و فشار علیه کشورمان بر نخواهند داشت.

 

حجت الاسلام نبویان در بخش پایانی سخنان خود به انتخابات سال آینده کشور اشاره کرد و با بیان این که ملت ایران باید همانند گذشته بصیر و آگاه باشند، افزود: رییس جمهورآینده باید افزون بر داشتن اخلاص، تقوا و صداقت مطیع محض رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد./950/پ202/ج 

ارسال نظرات