۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۵۵۷۱۴
نماینده ولی فقیه در سپاه زنجان:

انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین واقعه تاریخ‌ساز در جهان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام معبودی تأکید کرد: تأثیر معنوی انقلاب اسلامی در بعد فردی و اجتماعی فراتر از تصور و تحلیل کارشناسان سیاسی غربی است.
انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام علی معبودی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، امروز در جمع کارکنان شرکت‌های آب و برق با تشریح دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران در سه دهه گذشته اظهار داشت: انقلاب اسلامی نه تنها در بخش‌های اقتصادی، صنعتی و زیرساختی بسیار موفق بوده، بلکه در زمینه صدور آرمان‌ها و ارزش‌های الهی و اسلامی نیز تأثیرگذار بوده است.

 

وی با بیان این‌که نفوذ معنوی انقلاب اسلامی در بعد فردی و اجتماعی فراتر از تصور و تحلیل کارشناسان سیاسی غربی است، تصریح کرد: اگر امروز شاهد نهضت اسلامی مردم انقلابی منطقه هستیم، همه از برکات و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی به شمار می‌رود.

 

حجت الاسلام معبودی با تأکید بر این‌که فرهنگ انقلاب به الگویی بی بدیل برای آزادی خواهان، حق‌طلبان عالم تبدیل شده است، افزود: انقلاب اسلامی بزرگ ترین واقعه تاریخ ساز در جهان محسوب می شود که بسیاری از اندیشمندان و نظریه پرداران را به تأمل وادار کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه استان زنجان با تأکید بر تیین و شناساندن دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه افزود: بسیاری از ابعاد مهم انقلاب اسلامی مغفول واقع شده است، اگر نتوایم حقیقت انقلاب را به نسل جوان جامعه به درستی بیان کنیم، دشمنان به دنبال تحریف حقایق تاریخی آن دوران خواهند بود.

 

حجت الاسلام معبودی مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران اراده ملت ایران و لبیک به رهبری روحانیت و مرجعیت شیعه دانست و افزود: هرگونه تفرقه‌افکنی، تنگ‌نظری نسبت به دستاوردهای نظام، بی‌توجهی به توصیه‌های ولایت فقیه، بی‌تدبیری در عرصه‌های مدیریتی و نبود آینده‌نگری از جمله تهدیدهای مهم انقلاب به شمار می رود.

 

وی با بیان این‌که حکومت نالایق، ظالم و وابسته قاجاریه و پهلوی در دو قرن گذشته ملت و کشور را با چالش های بزرگ اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مواجه کرده بود، گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جزئی‌ترین و کوچکترین مایحتاج عمومی وابسته به غرب بودیم، با این‌که دارای منابعی سرشار از انرژی و نفت در کشور بوده‌ایم.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که تحریم اقتصادی غرب بیشتر با اهداف روانی و تقابل میان ملت و دولت در داخل کشور اعمال شده است، افزود: سیاست ایران‌هراسی غرب به ویژه رژیم صهیونیستی به مراتب گسترده‌تر از گذشته شده است، چنین تحرکاتی در آستانه 22 بهمن و انتخابات سال آینده مسأله‌ای بدیهی محسوب می شود./9351/پ202/س

ارسال نظرات