۰۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۵۴۲۵۷
حجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی:

تبعیت از رهبر انقلاب میزان سنجش مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که امروز انقلاب اسلامی مستقل است و به جایی وابستگی ندارد، گفت: باید شیرین ترین لحظات ما لحظاتی باشد که لبخند و رضایت را بر لبان رهبر معظم انقلاب می بینیم و مسؤولان نیز باید بدانند که هر چه میزان اطاعت آنان از رهبری بیشتر باشد در نزد مردم عزیز تر خواهند بود.
حجت الاسلام والمسلمين مرتضي اديب يزدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی ادیب یزدی، استاد حوزه و دانشگاه، ظهر امروز در یادواره شهید همت الله متو از سرداران حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل که در روستای باغبانکلا از توابع بخش دابودشت این شهرستان برگزار شد با بیان این که حماسه مردم آمل با دقتی ارزنده و بصیرتی والا شکل گرفت، گفت: به همه ثابت شده است که نفاق چه سرانجام سیاهی دارد و امروز منافقین به عنوان منفورترین افراد نزد ملت ایران است.

 

وی با اشاره به این که منافقان برای این که به حیات شیطانی خود ادامه دهند در دامن همه مستکبران قرار گرفتند، بیان داشت: مردم آمل در حماسه ششم بهمن سال 60 به مقابله با منافقان پرداخته و پاسخ مناسبی به آنان دادند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که مردم آمل در حماسه ششم بهمن افکار منافقان را به صورت دقیق پیش بینی کردند، خاطرنشان کرد: امروز ما نیز برای رسیدن به فوز و رستگاری راهی جز استفاده از ظرفیت شهادت در این مسیر نورانی نداریم.

 

حجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی با تأکید بر این که شهدایی که در مصاف منافقان به شهادت می رسند از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، گفت: منافقان در لباس دوست وارد شده و از پشت به انسان خنجر می زنند.

 

وی با بیان این که تشخیص چهره نفاق کار بسیار هنرمندانه ای است، بیان داشت: در مقابله با جریان نفاق، انسان نیازمند بصیرتی والا است تا بتواند دشمن را تشخیص دهد و بداند که از کدام سو حمله خواهد کرد.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که منافقان آن قدر شعور نداشتند که آمل شهر حضرات آیات حسن زاده و جوادی آملی است، خاطرنشان کرد: این دو بزرگوار در ستیغ نورانیت و رستگاری در کهکشان ها قد کشیده اند و در زمان های مختلف نیز این شهرستان عالمان بزرگ دیگری را پرورش داده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی با بیان این که مردم آمل معلم مردم سایر شهرهای کشور در بصیرت مداری و استکبار ستیزی شدند، گفت: این حماسه بزرگ هیچ گاه نباید فراموش شود و در شرایط کنونی نیازمند بصیرت و ترویج آن در جامعه هستیم.

 

وی با تأکید بر این که جریان های فکری در طول تاریخ از بین نمی رود و با ترفند ها و قیافه های گوناگون وارد می شود، بیان داشت: قضیه نفاق هنوز به پایان نرسیده و آنان از بصیرت مردم می ترسند که کاری را انجام نمی دهند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که امروز انقلاب اسلامی مستقل است و به جایی وابستگی ندارد، خاطرنشان کرد: باید شیرین ترین لحظات ما لحظاتی باشد که لبخند و رضایت را بر لبان رهبر معظم انقلاب می بینیم و مسؤولان نیزباید بدانند که هر چه میزان اطاعت آنان از رهبری بیشتر باشد در نزد مردم عزیز تر خواهند بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی با اشاره به این که عزت دنیوی و حجت اخروی در تبعیت از ولایت است، گفت: انسان باید شک و شبهه را از خود دور کند و به سبب نعمت های الهی که به او داده شده است سپاسگزار حضرت حق باشد.

 

وی با بیان این که دشمن در پی کوبیدن پایگاه و ستون اصلی است و می خواهد ما را در تردید قرار دهد،بیان داشت: ملتی که رهبر دارد پیروز می شود و این یک امر حتمی است.

 

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که مسأله ولایت قابل معامله و سیاسی کاری نیست، گفت: نظر رهبر معظم انقلاب هر چیزی که باشد باید بدون تردید مورد پذیرش قرار گیرد./950/پ202/س

ارسال نظرات